רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באפריל 2014

אני נפרד שוב ליומיים חג אשוב אי"ה במוצאי יום טוב שני של גלויות




כבר כתבתי הרבה פעמים שבשבילי חג יומיים זה חג של ממש, היום השני הוא היום הכי טוב מפני שאתה עם מלא הכוחות ומרגיש את החג ועל כולם להיפרד מהבלי העולם מן היום יום, להיות בלי טלפון ובלי מחשב יומיים אין כיף גדול מזה, זה החירות האמיתית

ביום השני של יום טוב ביזכור אעסוק בל"נ במשמעות של חירות בימינו, במה אנו עבדים ומה עלינו לעשות להשתחרר מן העבדות, כולנו עבדים כל אחד לשגעונות שלו, גם הטלפון הכשר הוא עבדות, כל מכשיר שאתה דבוק אליו זו עבדות, אין לנו עוד את המושג של שש או שבע שעות לשבת וללמוד לחשוב מבלי שיפריעו לך, אנו מאבדים את אפשרות הריכוז בגלל הטלפונים ההודעות, אני משתדל לעשות כל מה שרק אוכל שאולי בשנה הקרובה להתנתק כמה שעות ביום מן המכשירים הללו זה יאפשר לי להספיק פי כמה

הבעיה שלי שאני עסוק בכמה דברים יחד, ובחלק מן התפקידים אני חייב להיות זמין 24 שעות במקרה של אירוע חירום, אני עובד הרבה עם זקנים ואתה אף פעם לא יודע מה יקרה בעוד שעה לכן אני לא מתנתק לגמרי מן הטלפון, אבל חכם הוא האיש שעושה זאת

בפסח הייתי בפלורידה, ועכשיו לימים האחרונים חזרתי לניו יורק, ואם יהיה לי בל"נ קצת זמן אתאר לכם את האוירה איך נראה החג בניו יורק ואיך שם, מדובר בעולמות אחרים, אני מקנא ברוגע שלהם שום דבר לא בוער ולא מעניין אותם הפוליטיקה החרדית, שם יודעים לחיות חיים יהודיים אמיתיים של תורה תפילה חגים כמו שצריך, אבל כאמור בפעם אחרת

ובינתיים חג שמח ונשוב לכתוב במוצאי יום טוב שני של גלויות ביום שלישי בלילה

3 תגובות:

  1. שאולזון, התמונות שפרסמת בראש הבלוג מאוד נחמדות.איזה מקום זה בדיוק ?

    השבמחק
  2. גועל נפש מלוקק ההשתפכויות הביוביות שלך פה, מושחת מנוול.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.