רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באפריל 2014

סלאנים - פשטות וענווה

כבוד ר' חיים שליט"א

אין ולא היה לי קשר מעולם לחסידות סלאנים, אבל עדות רציתי לומר כאן, לפני חודשיים חיתן אחי את בתו עם חתן מחסידי סלאנים, ויצא לי לבקר בחסידות זו, שתמיד נראית היתה בעיני כמקום סגור ומוזר, שכל מה שאני יודע עליה, שמי שבא ללמוד בשערי ישיבת סלאנים - נהיה חסיד סלאנים.

מה אומר ומה אדבר, מה שנגלה מולי היה אדמו"ר מיוחד במינו, איך שאתה נכנס אתה מיד רואה אדמו"ר שחוץ מתורה תפילה ועבודה אין לו שום דבר בראש, לא כבוד לא שליטה, ההנהגה שלו בכזאת פשטות וענווה, לא יאומן!! ממש יוצא דופן בדורינו.
כשהוא אומר תורה אתה ישר רואה שגאון עצום בכל מכמני התורה לפניך, דברי התורה בשל"ס הותירו אותי עם רושם עז ועצום שלא אשכח כל ימי חיי, צריך לשמוע פעם אחת כדי להבין כמה שיחה אחת יכולה לזעזע את הלב
החסידים חיים שם ממש באהבה ואחווה ביניהם, וזאת היתה שבת ממש מיוחדת
אני חושב שאלו המנסים להשמיץ בגלל אינטרסים, עושים פשוט עוול לחסידות המפוארת הזאת, ואסור לקבל את לשה"ר שלהם
ממליץ מאוד מאוד לבקר שם פעם בשל"ס!

בברכת מועדים לשמחה וכט"ס

4 תגובות:

  1. "כלא סלאנים"
    מי שלא ראה את ישיבת סלאנים מבפנים לא ראה כלא בחייו

    השבמחק
  2. אברהמל אומר תורה, בשקט בקול נמוך כדי שכל החסידים שלו יצטופפו וישמעו בקושי מה שהוא מדבר

    השבמחק
    תשובות
    1. ולמה הוא מרשה לדחוף רמקולים בכל הזדמנות שאפשר, כמו בחול המועד או מלווה מלכה, לשיטתך הרי הוא רוצה שידחפו? הוי אומר שזה הקול שלו, זה ההרגל שלו בלי כוונות רעות, ואתה, כשם שאתה דן כל אחד לכף חובה, ככה ידונו אותך.

      מחק
  3. צריך להבדיל בין החסידות לישיבה הישיבה אמנם כלא סלאנים אבל החסידות לא !

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.