רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 באפריל 2014

ווארטים


שלושה אנשים באים למסעדה, אוכלים שותים, ואז מבקשים חשבון.
בחשבון רשום 30 שקלים לתשלום...הם 3 אז כל אחד ישלם 10 שקלים...
לפני שהם הולכים המלצר בא אליהם ואומר שהתבלבל ושהמחיר הוא 25 שקל ולא 30 ומחזיר להם 5 שקל...
הם לוקחים כל אחד שקל, ו 2 שקל מביאים למלצר...יוצא שכל אחד מהם שילם 9 שקל...
אז אם נעשה 9X3 זה 27 + 2 שקל של המלצר זה 29...לאן נעלם השקל?


אמא נכנסת לחדר של הבת שלה ורואה מכתב סגור על המיטה המיועד אליה. עם תחושה לא טובה היא פותחת את המכתב וקוראת:
אמא היקרה,
מצטערת להודיע לך על זה בצורה הזאת אבל עזבתי את הבית והצטרפתי לחבר שלי ואנו עוברים לגור ביחד, ממש התאהבתי בכל התכשיטי הפירסינג שלו ובכתובת הקעקע ובאופנוע הגדול שלו.
אני בהריון ואחמד אמר לי שאנחנו נהיה מאוד שמחים בבקתה שלו ביער לא רחוק מההורים שלו.
הוא רוצה עוד הרבה ילדים ממני וזה אחד החלומות שלי.
למדתי שמריחואנה לא מזיקה ואנחנו נגדל ליד הבקתה שלו גם בשבילנו וגם בשביל החברים שלו והם יתנו לנו בתמורה את הקוקאין והאקסטזי שאנחנו צריכים.
בינתיים אנחנו מתפללים שימצאו תרופה לאיידס כדי שאחמד ירגיש טוב יותר, מגיע לו.
אל תדאגי אמא אני כבר בת 15 ואני יודעת איך לדאוג לעצמי.
אחרי הלידה אני אבוא לבקר פעם בחודש כדי שתכירי מעט את הנכד שלך.
נ.ב
אמא כל זה לא נכון, אני אצל הבת של השכנה.
רק רצתי להראות לך שיש דברים יותר גרועים בחיים מהתעודה שלי שנמצאת במגירה של השולחן…
אני אוהבת אותך,
תתקשרי להודיע מתי זה בטוח שאני אחזור הביתה.
בהמשך האבא כתב לבת ב sms:
אמא קראה את המכתב קיבלה התקף לב ועכשיו היא בניתוח מעקפים, סבתא שמעה על המקרה של אמא ושלך והתאבדה.
נ.ב.
כל זה לא נכון רק רציתי להראות לך שיש דברים גרועים יותר מזה שאני הולך לשבור לך את כל העצמות

תגובה 1:

  1. ר' חיים- מצוה לפרסם: ביום ברכת החמה חיימקה מתחנן לאביו שיקח אותו למעמד ברכת החמה ואבא מסרב, 'אתה יודע מה' - מאיים חיימקה על אביו: אם לא תיקח אותי עכשיו,אז בפעם הבאה שיהיה ברכת החמה אני לא יקח אותך. וד"ל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.