רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 באפריל 2014

סיפור של תלמיד הרב ברלנד

מאת ברסלבר

לפני כמה חודשים נכנסתי לספריית חב"ד וראיתי שם ספר של תורת הבעל שם טוב, פתחתי את הספר והיה כתוב שם בשם הבעש"ט שתלמיד יכול לדבר עם רבו בכל מקום אפילו שהרב לא נמצא, כאילו שהוא נמצא ממש לידו. מיד התחלתי לדבר עם הרב דברים היוצאים מהלב. ספרתי לרב את כל מה שעובר עלי, כל הקשיים בפרנסה ובעבודת ה', ושלא ראיתי את הרב כל כך הרבה זמן, וכו' וכו', אמרתי "הרב תחזק אותי! תחזק אותי הרב! הרב תחזק אותי!" כשהייתי באמצע לדבר הפלאפון צלצל, הסתכלתי וראיתי שזה ממספר חסום, לא רציתי להפריע את הדיבורים האלה אז לא עניתי. והמשכתי להגיד "הרב תחזק אותי! הרב תחזק אותי!" הטלפון צלצל פעם שניה ופתאום נכנס לי לראש "תענה! אולי דווקא מכאן תהיה לך ישועה". עניתי לטלפון וזה היה הרב! ולא ידעתי איך יש לרב את המספר שלי, והוא קרא אותי בשמי ואמר בחיבה ובקרבות  גדולה "למה אתה לא מגיע אלי למרוקו, תבוא אלי, לא ראיתי אותך הרבה זמן, למה אתה לא מגיע?" זה היה בחודש טבת, והרב אמר, "אז תגיע אלי בקריאת המגילה". ובחסדי השם זכיתי עכשיו להגיע לרב בזימבבואה לקריאת המגילה וקבלתי מזה חיזוק לכל החיים.
א.ר.

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.