רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באפריל 2014

שנאת הבעלזער לתודלות אהרן על שום מה - ואיך הוא נוקם בו

מאת בעלזער

על מה השנאה שהרבי מבלז שונא כל כך את האדמו״ר מתלדות אהרן - הסיפור  מתחיל כשהרבי מבעלז הפעיל לחץ עצום על הרבי מתולדות אהרן שיגיע לחתונה ואמר - בלשונו - אני את המפגר שמואל יענקל לא צריך אצלי את הצדיק ר דויד'ל אני רוצה והרבי מתולדות אהרן שלח לומר לו כי אינו יכול לעשות נגד הבד״צ של העדה החרדית וכשיהיה אי"ה שלום אני אבא יחד עם כולם

אחרי שנפגשו בערלוי והרבי מתלדות אהרן לחץ לרבי מבלז את היד הרבי מבעלז חשב שלמחרת הרבי מתולדות האהרן יגיע עליו לביקור, אבל זה לא קרה, הלחצים מצד בלז חזקים מאוד שיגיעו ללא השפלה כמו שעברו עם סאטמר, והכל תקוע

עכשיו מגיעה הנקמה -  יעקב יוסף קוט מחסידי בלז שגר במנשסטר שהוא קרוב להאדמו״ר מהודנקר מדבר עם ההודנקר כל הזמן נגד התולדות אהרן ומוכר להודנקר שהרבי מתולדות האהרן לא קנאי ויצא נגד הבד״צ בפרשת בית שמש

ואותו יעקב יוסף קוט בא לבית הכנסת של בעלז בעיר ואומר אני יקלקל לתולדות אהרן כסף עד שיגיע לבעלז
וכששאלו מי ביקש ממך להתערב אז יעקב יוסף צעק בקול מה השאלה מיכל פירר התקשר אישית ואמר שהרוב ביקש אישית לקלקל לתולדות אהרן כסף עד שיבין שכדאי לו לבא לעשות תמונות בקרית בעלז ביחד עם הרבי

וכאן שואלים בתולדות אהרן אם היו לוקחים ומקבלים את הכסף למוסדות בעלז במקום תולדות אהרן אז מילא, אבל לקלקל סתם למה? ואיתם צריך לעשות שלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.