רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באפריל 2014

הרב שלום ארוש: רבי ומורי הרב ברלנד שהקים את ברסלב ומבלעדיו לא היה כלום בברסלב קיבל על עצמו בזיונות שאין לנו תפיסה ואוי למי שיהרהר אחריו

מאת ברסלבר

הבוקר בישיבת חוט של חסד  לאחר תפילת מוסף (בחוט של חסד אומרים את ההלל בליווי תזמורת חמישה כלים, והיום זה ערך רק ההלל במשך שעתיים לאחר הלל אמר הרב ארוש שכל הריקודים להצלחת מורו ורבו שסובל בשביל כל עם ישראל) לאחר התפילה נשא דברים הרב ארוש ואמר כך: אוי לו למי שיהרהר אחרי הרב שלי אוי ואבוי לו אני לא מקנא בו לא בעולם הזה ולא בעוה"ב, רק מהרהר אוי לו, בן אדם צריך להיות מטומטם כדי להרהר, יהודי שפתח את הדרך לאומן יהודי שממש הקים עולה של ברסלב. ברסלב היה כלום ממש כלום בלי הרב לא היה כלום בברסלב, אני יודע בוודאות שהוא עשה את הכל!! למה הוא החליט לקבל על עצמו בזיונות רדיפות וגלות לא יודעים!! הוא החליט לקבל אז הוא מקבל! מה אנחנו יכולים להתערב בעבודה של צדיקים?! ודאי שלא!! אבל להרהר בו, אוי ואבוי למי שיהרהר אוי לו.. מה אנחנו מבינים בעבודה של צדיקים?! אני מבקש מכולם שיתפללו על כבוד מורינו ורבינו הרב אליעזר בן עטיא שיתפללו עליו! הוא עובר בזינות ורדיפות בלי סוף, יש לי צער עצום יש לי צער גדול מאוד מאוד כמה הצדיק הזה עובר כמה בזיונות כמה רדיפות לא מובן בכלל בשכל!! אסור לנו לעמוד מנגד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.