רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באפריל 2014

ווארטים


אלוקים שאל את פרעה איך היה היה המכות???
הוא אמר לו 10


יהודי אחד בניו יורק בא לאיזה גוי מליונר וביקש ממנו הלוואה של מאה אלף דולר ..
הגוי אומר לו תגיד אני מכיר אותך בכלל?
יש לי עסקים אתך?
עונה לו היהודי .. תשמע אני איש מכובד ..
לך תשאל את היהודים מי אני ... ( זה היה לפני החג המצות בדיוק)
שואל הגוי : איך קוראים לך? עונה לו היהודי "פסח "
מסתובב לו הגוי בעיר ורואה את שכנתו היהודיה מנקה מוציאה את המקרר התנור המכונת כביסה ...
שואל אותה : מה לך הניקיון הזה? למה מי צריך להגיע???
עונה לו היהודיה .. "או הו פסח!!! "
הגוי במבט תדהמה אומר לה " מה הוא כזה חשוב? "
עונה לו היהודיה "בטחחחחח...
פסח זה הכי חשוב לנו! "
ממשיך הגוי את הסיבוב בשכונה במנהטן ורואה את בעל החנות היהודי הופך מדפים ומוציא סחורות לרחוב...
שואל את המוכר היהודי "מה קרה? מס הכנסה בדרך?
" עונה לו המוכר היהודי " פסח צריך להגיע "
בקיצור הגוי הזה חוזר למשרדו בקומה ה43 ורואה את היהודי שחיכה להלוואה ...
אומר לו הגוי.. " תשמע לא ידעתי כמה אתה חשוב.
אני מתנצל שחיכית ככה! כמה אתה רוצה? מאה,? מאתיים? "
עונה לו היהודי " אמרת מאתיים תביא מאתיים, לא נשבור לך תמילה "
מוציא הגוי מהכספת מאתיים אלף דולר ומוסר ליהודי!
היהודי הולך לדרכו שמח וטוב לב...
לאחר חודש הגוי מחכה ליהודי שיבוא להחזיר את ההלוואה והיהודי לא חוזר...
יוצא הגוי לרחוב ופוגש ביהודיה שניקתה את ביתה לפני החג,
שואל אותה " איפה פסח? "
עונה לו היהודיה " איףףףף עד שהלך,
אל תזכיר לי אותו עד שנה הבאה!
" נדהם הגוי ואמר לה "מה גם אותך הוא עקץ?״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.