רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באפריל 2014

הרב בן ציון מוצפי : הבד "צים פועלים כמו המאפיא - הציבור מממן את הכיסים הפרטיים

מאת משגיח

הרב בן ציון מוצפי : הבד "צים פועלים כמו המאפייה, המאפייה יכולה ללמוד מהם איך לעבוד, על המחירים
המופקעים שגובים הבד" צים אמר הרב: הציבור מממן את הכיסים הפרטיים של האנשים האלה,
הרב התייחס לייבוא הבשר לארץ במסגרת ההכשר שבראשותו ואמר: "הקב"ה עזר לנו, זה נסים ונפלאות, אני לא רוצה לספר מה עברתי , שבעים מדורי גיהנום. נלחמו בנו , לא רצו שנכנס לנישה הזו,  זה לא סוד שהאנשים, חלקם רבנים, העומדים מאחורי הבד" צים עושים כסף רב על חשבונם של האברכים הנאלצים
לקנות את הבשר המהודר במחירים מופקעים.
בדבריו, הרב מוצפי חושף מעט על מאחורי הקלעים במלחמת הבד" צים בשל החשש שעוד מישהו יכנס
לנישה הזו, למה? אני אגיד לכם באופן גלוי וחד משמעית, יש הרבה כסף בנושא הזה, זה שהם מוכרים כל קילו (בשר בקר) במחירים מפולפלים, משישים ושמונים ש"ח ומעלה, זה פשוט הציבור מממן את הכיסים הפרטיים של האנשים שנמצאים שם מסביב .הם הכניסו משגיח שלהם שצילם את הטריפות שיצאו בשחיטה שלי, הרי כל אחד ששוחט בקר יוצא לו רק כשישים אחוז חלק, עשרים אחוז כשרות רבנות, ועוד איזה עשרים
אחוז טרף. הלך הרשע הזה - המשגיח - שיש לו גם זקן וגם 2 תפילין , וצילם את הטרף ושלח לפה בהודעה, חס ושלום שאני מאכיל טריפות, והכל כדי לשבור אותי. ב "ה לא הצליחו, זה ממש שיטות של המאפייה, המאפייה יכולה ללמוד מהם שיטות איך לעבוד,
בסיום דבריו חשף הרב מוצפי כיצד אנשי הבדצי"ם עושים הון עתק על חשבון האברכים: "עוף
עולה בסך הכל 5,90 שח לקילו והבדצים מוכרים ב26 שח, תגידו שיש עלויות אז זה מגיע ל 12- ש" ח , עם מע "מ - 14 ש"ח מקסימום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.