רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 ביולי 2014

פשקוויל מחבלי - נתניהו פיטר את הגר"ח קנייבסקי - על פי חוק יסוד האמונות הטפלות

ברור היה כי הם ינצלו את זה, ברגע ששמעו כי הגר"ח קנייבסקי אמר שבבני ברק לא יפלו קטיושות היו מי שלא ישנו בלילה חששו שמא בכל זאת יפול ומסיבה מאוד פשוטה, מפני שר' חיים ציטט את החזון איש הוא לא אמר שום דבר משלו, אבל כשציטטו אותו עשו זאת כאילו שהוא אמר, בעוד שלמעשה הוא אמר שהחזון איש הבטיח כך

על זה שהבטחת 'החזון איש' הפעם לא התקיימה ישנם מי שטוענים זה ארבעים שנה שמאז שפרצה המחלוקת בעולם התורה והישיבות במיוחד מאז מחלוקת פונוביז' שהחלה לפני ארבעים שנה בישיבה עצמה עברה לאגודת ישראל ואחר כך לדגל התורה זו לקחה את כח התורה של מגנא ומצלא מפני שמחלוקת מביא פורעניות גם כשיש תורה וההוכחה מחורבן בית שני כשהיה כל כך הרבה תורה וזה לא עזר כלום בשל כל כך הרבה שנאה שהיתה אז בין חלקי הציבור

המחבלים מיד עם היוודע על נפילת הקטיושיות במרכז בני ברק הם לא ידעו את נפשם מרוב שמחה יצאו בריקודים שתו 'לחיים' וכתבו פשקוויל עסיסי לפיו נתניהו פיטר את הרב קנייבסקי על פי חוק יסוד האמונות הטפלות

3 תגובות:

  1. אין ספק שקנייבסקי נכשל, סמרטוט עשינו ממנו.

    השבמחק
  2. לפני שאתה מייחס מכתב זה למחבלים, תברר קודם מי המחבר שלו. (זה פורסם בעמוד הפיייסבוק שלו)...

    השבמחק
  3. אני סתם יהודי פשוט שעזב את הישיבה לפני כ25 שנה. אני כנראה מן ה"תמימים" שמזדעזעים מעלבונה של תורה ולא משנה מאיזה צד. ואני רוצה לומר לאלו האחראים לביזוי התורה. לא צריך להיות בבא גדול כדי להבין שאגף " דוברי כסא הכבוד" בגיהנום יהיה הרבה יותר מלא וחם מהאגף של החרדים המודרנים והמגולחים כמוני. מתפלל אני לפני בורא עולם כי מקיים אני מצוות מחאה ואני את נפשי הצלתי.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.