רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

חמירא סכנתא מאיסורא - העיתונאי שמעון כהן עורך 'מקומי דתי' בטבריה בראיון: "הרב קוק התבטא בחריפות נגד הצבת האנטנות הסלולריות בטבריה ובסמוך לביתו, הרב קורא לעשות כל מה שאפשר בכדי להסיר את הפגע רע הזה שנקרא אנטנות. יש גם אנטנות מעל גג עיריית טבריה ומספר דיירים ממולם נפטרו כתוצאה מהמחלה הידועה, מסתבר שבשבועיים האחרונים הציבו בטבריה אנטנות נוספות, זה ממש כמו ירי טילים בדרום". 

לאחר התבצרות במפעל השוחטים החלו בריקודים - יניב בר אילן דובר כח לעובדים בראיון: "הנהלת חברת מילועוף פיטרה באחת 60 שוחטים,  חברת מילועוף החליטה לסיים את ההתקשרות עם הקבלן. העובדים התבצרו במפעל עד להגעת המשטרה, נמשיך לפעול בנושא בכלים המשפטיים. נפנה לבית הדין לעבודה".

לאחר שהותקף ע"י שוטרים כשקרא לח"כ זועבי מחבלת - פעיל הימין עו"ד איתמר בן גביר בראיון: "השוטרים פעלו נגד החוק ביצעו מעשה לא ראוי, מבחינה חוקית וע"פ פסק בית המשפט מותר לי לקרוא לה מחבלת. זועבי מוזמנת לתבוע אותי תביעת לשון הרע כי אני חושב שאני יוכל להוכיח שהיא מחבלת". 

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502035678 שלוחה 1 שפתוח גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.