רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 4 באוגוסט 2014

ברכה הצילה חייל חילוני ממוות בטוח

מאת בעל הנס

חייל מספר על נס שקרה לו לפני יומיים נכנסו לשטח וביקשתי מהמפקד לקחת איתי ממתקים ששלחו לנו מכל הארץ הוא הסכים. לקחתי חבילת ערגליות בטעם שוקולד, לאחר יום וחצי של לחימה עם מינימום אוכל התבצרנו בתוך בית, ואז נזכרתי שיש לי בפק"ל ערגליות, פתחתי את הקופסא ואני רואה פתק מילד קטן בדיוק במילים האלו:"אני יודע שאת שומר עלי זו הערכה שלי אליך אני עוד קטן,אבל רק בקשה אחת יש לי ,שתברך לפני שאתה אוכל את הממתק שלי, החייל חילוני לא ידע לברך אבל חבר שלו בפינה אחרת של הבית חייל עם כיפה סרוגה, הוא זחל לעברו כדי לשאול מה ואיך מברכים, שהןא סיים לברך נשמע בווום מטורף... טיל RPG נורה בדיוק למקום שהוא היה לפני שניה... החייל נפצע קל מאוד רק שריטות קלות... החייל פרץ בבכי של התרגשות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.