רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

האם הערב הולך להיות מכות רצח בכניסה לאולם שמש האדומה?

מאת י. ח.

האם הערב הלוחמים נגד ההתבוללות יוכלו להוכיח סוף סוף מה הם מסוגלים לעשות?
שימו לב.
מארגני המחאה מוזמנים לחקירות משטרתיות בגלל סיבות כמו ארגון אלימות וכו מה שבעצם מוכיח אולי שגם המשטרה יודעת טוב טוב שהערב הולך להיות בלאגן רציני בראשון לציון.
כמו כן בקשה הוגשה לבית משפט על ידי הבעל הערבי שביקש מהבית משפט למנוע את חוקיות ההפגנה כי זה יגרום לאלימות לטענתו.
הקטע הוא שהבעל לא יכול לעצור אפילו חוקית את האלפים שירצו להגיע.
(האירוע הזה זה חתונה של ערבי עם יהודיה)
כל הבלאגן הזה צפוי לקרות הערב יום ראשון באיזור הכניסה לאולמי השמש האדומה (אולם החתונה) שברחוב אלטלנה 1 בראשון לציון בשעה 19:30 בערב.
יצוין שבהודעה הזאת אני לא קורא לבוא ולהגיע (אני מפחד שיתחילו גם לחקור אותי לכו תדעו כמה משתפי פעולה יש ברשת ולכן אני מצהיר כבר כעת שאני לא קשור לעצרת) אני רק מספר מה קורה יעענו עוד עידכון חדשות

תגובה 1:

  1. מדוע לא שוללים את תעודת הכשרות מאולם החתנות איפה ראש המועצה החדש ר' דוד שילה איפה מרא דתארא הרה"ג ולפא ורבני השכונות איפה?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.