רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

הכנסת אורחים במירון מיועד למלא כיסי עסקנים ולא לשרת את הציבור

מאת מירונער

אלפי מכתבים יצאו בימים אלו, עשרות טלפונים לאנשים תמימים,  תתרמו להכנסת אורחים רשב״י מירון,  בכל סעודה בר״ה מחלקים אלפי מנות אוכל לכל האלפים שבאים למירון, בחודש תשרי מחלקים כל יום, בכל חג

אז נעשה סדר בדברים, בר״ה המטבח פתוח בשעות בודדות ומחלקים קצת דגים מקופסאות שמורים שפג תוקף ומרק פרווה ולפעמים איזה קציצה ספק בשר ספק לחם

שלוש ימים אותו אוכל מגעיל, דבש נותנים בקושי רק בלילה הראשון

אבל במשרד הכנסת אורחים אומרים שהחלוקה במתחם יד עזרה הם משלמים והם המחלקים, ובמירון מוסד יד עזרה מחלקים בר״ה לכל מי שרוצה אוכל ולקחת לחדרים, עשרות מתנדבים נמצאים במטבח יד עזרה ומחלקים אלפי מנות אוכל טרי וטוב לכל מי שרוצה עם כל הסימנים ופירות כולל כלים חד פעמי בחינם אין כסף

חסידי ברסלב צפת מחלקים במתחם בני עקיבא אלפי מנות

מטבח הכנסת אורחים נסגר בערב יוה״כ עד אחרי שבת בראשית, סוכות סגור, שמחת תורה סגור, הושענא רבה סגור, אבל צמד הנוכלים פרמולטר&קרליבך אוספים כסף לחודש תשרי, ולא רק שלא מחלקים מנצלים את מוסדות יד עזרא שאין שום שלט על מקום החלוקה

2 תגובות:

  1. מאת מירונער
    מה זה אכפת לך מה הם נותנים וכמה ימים אותו דבר
    העיקר שהם עושים חסד ונותנים אוכל לאנשים אתה רוצה תפריט אחר לך תחלק לבד אבל אל תפריע למי שמחלק הם לא לוקחים לך שקל ולא מבקשים לך כלום אז אל תבלבל במוח!
    חוץ מזה שזה לא אמת אני גר במירון ורואה את מעשי החסד של הרב קרליבך והרב פרלמוטר ואין מה לומר רק שאני מאד מקנא בגן עדן שלהם כשהם יהיו ליד רשב"י ואתה תשב בבוץ של הגיהנום ותכתוב בלוגים מטופשים כנגד אנשים שעושים דברים טובים לע"י מותר לך להתבייש!!!

    השבמחק
  2. אני הייתי במירון בראש השנה עד לפני שנה שלוש שנים רצוף ואני יכול לומר שאין שם אוכל חינם כלל חוץ מיד עזרה למטה ליד המושב. בבני עקיבא יש את ברסלב בשתלום מלא ויש את הכנסת אורחים ששם אין כלום. נקודה. כל מילה בסלע אל תתרמו להם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.