רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 בספטמבר 2014

ווארטים


נציגה: שלום, אני מדברת עם יאיר אורבך?
אני: כן
נציגה: מדברת אפרת מחברת דורגז, הצטבר לך כאן חוב על הדירה ביעקב דורי ו
אני: אני כבר לא גר שם, אני גר באשחר
נציגה: באשחף?
אני: אשחר
נציגה: אה, בכל מקרה, אתה חייב כסף ואם לא תשלם אותו נצטרך לנתק את הגז
אני: אני כבר לא מחובר אליכם אז זה לא עוזר שאת מאיימת אבל אם אני חייב כסף אני אשלם אין בעיה. כמה אני חייב?
נציגה: 1.31 ש"ח
אני: מה?
נציגה: 1.31 ש"ח
אני: אוקיי... וזה באמת שווה שיחת טלפון? לא פשוט תחליקו את זה או שתעבירו את זה למי שהחליף אותי בדירה ואני בהזדמנות אקנה לו מסטיק או משהו?
נציגה: לא, אני לא יכולה, זו המדיניות שלנו
אני: אוקיי, אני מבין
נציגה: תחשוב שזה לא רק אתה ואם היו 1000 אנשים כמוך אז
אני: חברת הגז הייתה מפסידה 1130 ש"ח. ברור, זה שווה. עלות מול תועלת.
נציגה: כן, שלא תחשוב שזו אני שכבדה או משהו כזה
אני: ברור ברור, אפשר לשלם באשראי?
נציגה: כן, מה הארבע ספרות האחרונות של כ.אשראי?
אני: 8502
נציגה: בתשלום אחד?
אני: לא, בעשרה תשלומים בבקשה
נציגה: באמת?
אני: כן, שלא תחשבי שאני כבד או משהו, אבל יש לי הרבה הוצאות
נציגה: כן, אבל זה אומר רק 13 אג' בחודש
אני: למשך עשרה חודשים
נציגה: תהיה לך על זה ריבית
אני: אני אספוג את זה אני חושב. ואני רוצה לקבל כל חודש דף עם פירוט התשלומים
נציגה: באמת?
אני: כן, נראה לי שדף עולה באזור ה 7 אגורות. והדיו עוד כמה. אז אנחנו יוצאים פיטים
נציגה: אוקיי... מה כתובת המייל שלך?
אני: לא במייל, בדואר. שיעלה לכם גם שליח ואז בכלל אני ברווח
נציגה: לאשחף?
אני: אשחר
נציגה: איפה זה?
אני: בגליל. רחוק
נציגה: חכה שנייה על הקו בבקשה
*כעבור דקה*
נציגה: היי יאיר, דיברתי עם המנהל והוחלט לפנים משורת הדין לספוג את החוב הזה. שיהיה לך בהצלחה
אני: רגע, אני רוצה לקבל מכם אישור בכתב שאין לי חוב יותר.
*ניתוק*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.