רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 באוקטובר 2014

מגן על הדיין הנוכל דירנפלד - עוזר לאנשים אבל לא טוב לעשות עמו עסקים

לכבוד הרב שאולזון שליט"א
א. פורסם שאתה מפסיק לכתוב ואני רואה שב"ה אתה ממשיך, אז מקוה שהפרסומים לא נכונים
ב. ראיתי שהתחלת לכתוב על הרב דירנפלד, אני רוצה להדגיש שאינני חסיד בעלזא בכלל, אבל לדעתי זה מיותר ולא נכון, כי גם אם העובדות נכונות, עדיין אני יכול להעיד מקרוב על מאות אנשים שהוא תומך בהם ומציל אותם, בלי לקבל כבוד או תמורה, למשל ישראל ויזניץ כשאבא שלו זרק אותו כמו כלב, ולא היה לו פרוטה לנשמה, הוא היה מגיע כמה פעמים בשנה לאברהם דירנפלד והיה נותן לו סכומים הגונים, אלפי דולרים, ואף אחד לא ידע מזה וכנ"ל עוד הרבה מקרים שאני מכיר אישית, ושוב אנני חסיד בעלזא, ולא קשור אליו, רק יודע כי כמה פעמים שלחתי אנשים במצב קשה אליו לפני חג או סתם ונתן להם אלפי שקלים, ככה שלדעתי אסור ללכלך על כזה בן אדם כי בעקיפין אתה גורם נזק להרבה עניים, אולי רק תזהיר שלא יעשו אתו עסקים וזהו. 

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.