רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

דב קלמנוביץ, המשנה לראש העיר ירושלים בראיון: "הרצח בהר נוף חייב להיות נקודת מפנה, אני קורא לממשלת ישראל להכניס את כוחות צה"ל לשכונות הערביות בבירה. לקבל החלטה אמיצה ולהכריז על 'חומת מגן' בירושלים. לא קל לי לומר את זה, אבל משטרת ישראל לא מצליחה להתמודד עם הפורעים והטרוריסטים".
יהונתן יוסף בראיון: "שני המחבלים שביצעו את הטבח בבית הכנסת עבדו בשכונת הר נוף, לצערי לא למדו שם בשכונה את הלקח מאותו נסיון התנקשות בסבא שלי (מרן הגר"ע יוסף זצ"ל) ע"י עובדים בחנות ירקות בשכונה, אני לא הייתי לוקח הימורים ומשאיר את העובד הערבי בבית הכנסת בו אירע הטבח, א"א לדעת אם הוא לא העביר את המידע למחבלים שביצעו את הטבח".
הרב אהרן לייב אברמן יו"ר ארגון 'לב מלכה': בראיון: "דמם של קדושי מאורעות תשע"ה רותח ומבעבע, הלבבות קרועים מכאב, החלטנו להקדיש את הפעילות הברוכה בחודש הקרוב לעילוי נשמת הנרצחים הי"ד, ולרפואת כל הפצועים מהטבח שיזכו לשוב לאיתנם מהר".
ואלי אליוביץ מ'רוטרניק' בראיון: למרות הפרסומים כי יהודה גליק ישוחרר מחר (יום ראשון) עקב שיפור במצבו, הוא צפוי לעבור מחר בבוקר ניתוח נוסף ולא ישוחרר. בני המשפחה מבקשים מהציבור להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואתו.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0559992424 או 0506126404 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים
להרשמה לקבלת המספר במידה וייחסם הקישו 7 בתפריט הראשי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.