רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

מכתבים קצרצרים


'נשמת אפינו' של שמואל אויערבך הוא 'להיות גדול הדור'
בנאומו במוצאי שבת בבני ברק לשם הגיע בלי השטריימל של שבת אמר שמואל אויערבך כי המאבק הוא על 'נשמת אפינו' והוא צודק, מפני ש'נשמת אפינו' בימינו אצל כל אחד הוא משהו אחר, וכשעוסקים בו ובמחבלים, ה'נשמת אפינו' שלהם הוא השלטון על הציבור הליטאי, שמואל אויערבך רוצה בכל מאודו להיות 'גדול הדור' ולא מצליח, הוא גדול המחבלים אבל של מיעוט קטן יחסית לכלל הציבור, ולכן אין זה פלא שהוא נאבק על 'נשמת אפינו' כל עוד הוא לא השיג את מטרתו בחיים להיות 'גדול הדור' הוא לא השיג את ה'נשמת אפינו'

לעלות אסור, להלחם על הר הבית חייבים
אין וויכוח כי העליה על הר הבית לדעת הרבה מאוד רבנים אסורה וכל אחד חייב לנהוג על פי הוראת רבו, ואומר לאלו שנאבקים באלו שיש להם היתר מהרבנים שלהם, כי אף הם עוברים על כל כך הרבה דברים שאצל האחרים זה בבחינה כמו לאכול ביום הכיפורים, והרשימה בעניינים אלו ארוכה. אין לנו מנוס אלא לחיות עם הנהרא נהרא ופשטי' שזה אצל כולם בלי יוצא מן הכלל כל מי ששומר תורה ומצוות ויש לו על מי לסמוך גם אם אתה או אני לא התלמידים או החסידים שלו, אנו חייבים לכבדו. ולכן לא אכנס לוויכוח הזה אם מותר או אסור לעלות להר הבית. אני לא יעלה כי לדעתי אסור לעלות, אבל באשר למאבק שם הוא חיוני וממדרגה ראשונה, אסור לנו לאפשר לרגע לערבים לחשוב כי המקום שלהם, זה לא שלהם, זה שלנו, והם שם מפני שאנו בגלות, חייבים להיאבק ולהלחם על הבעלות על המקום אין לוותר על זה, וטוב שיש מי שנאבקים, לאפשר לערבים לעשות שם כרצונם זה כמו להחדיר חרב בלב היהודים

ש"ס הפכה לנטורי קרתא
שימו לב מה קורה מאז הרב עובדיה יוסף הלך לעולמו, ש"ס אינה עוד אותה ש"ס, רוח חדשה הגיעה למקום, לא עוד ש"ס המסורתית והעממית אלא רוח של נטורי קרתא החלה לשרור בה. אסור לשכוח כי המאבק על הר הבית הוא של עשרות שנים, והרב עובדיה יוסף היה נגד העליה ולא דיבר כפי שמדברים עכשיו בניו דוד ויצחק המבקשים להתחנף לנטורי קרתא להראות להם כי הם החברים שלהם. אין זה סוד כי חש"ך (חכם שלום כהן) קרוב הרבה יותר לנטורי קרתא מאשר לציבור העממי של ש"ס, ויצחק ודוד מדברים בסגנון של חש"ך ולא בסגנון של אבא שלהם שדיבר בשפה אחרת לגמרי

אשרי המתנחלים שבזכותם אין את המהומות בבני ברק
כאן המקום לעשות שוב ברור, כי מה שקורה בישראל בענין ההתנחלויות והר הבית, אין זה עוד ענין לוויכוח אידיאולוגי של כן שטחים או לא שטחים, את זה אשאיר לכל מי שרוצה להתווכח, ונניח שאנו נגד שטחים וכי עדיף שהערבים יהיו שם. אבל האם מאמין מי שאם הערבים יקבלו את כל מה שהחזרנו לעצמנו ב-67 הם יהיו מרוצים וכאן זה יפסק, או שמא אז המאבק יעבור לתל אביב חיפה ובני ברק. אסור לשכוח כי ב-67 המאבק היה על ירושלים תל אביב וחיפה וכל ארץ ישראל. המוסלמים אומרים במפורש כי לא ינוחו ולא ישקטו עד שיזרקו את היהודים מהמזרח התיכון, וחלקם אף אומרים עד שיהרגו את אחרון היהודים מפני שעל פי מוחמד לא יהיה תחיית המתים אצל המוסלמים כל עוד יש יהודים בעולם. אז טוב שהמתנחלים עושים עבורנו את המלאכה, מפני שבזכותם בזכות שהם שם אפשר לשבת בשקט בבני ברק, ועל כך חייבים להם בהכרת הטוב, ומי שמתכחש לזה הוא כפוי טובה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.