רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

המקובל רבי יעקב עדס במעמד התפילה והתיקון לתורמי מוסדות קבר רחל בראשות הרה"ג רבי משה מנחם קלוגר שליט"א






תגובה 1:

  1. תאבי כבוד ושררה באיצטלה "שכל מעשיהם לשם שמים"6 בנובמבר 2014 בשעה 10:56

    אני מתפלא עליך חיים שנפלת בפח קלוגר את ה"תיקונים שלו" כמו לדוגמא הסטת הטיל מליפול על עזריאלי ..... עושה בחלק הפנימי של הקבר (איפה שרואים אותו תוקע בשופר) והמקובל הרב עדס נמצא בחלק החיצוני של הכניסה זה עוד בולשיט מבית מוסדות קבר רחל... הרב קלוגר למד לעשות ביזנס מהענין.... זה הכל הוא פשוט נעמד ליד רבנים מצטלם וכותב ככל העולה על רוחו כמו התמונה עם הגרי"ש אלישיב ש"העיד" שכל מעשיו של קלוגר לשם שמים....שהרי בגלל שכל מעשיו לשם שמים הוא היחיד שכותב בכל עלון שלו את ה"עדות הזו".... בכל אופן אני הייתי שם בשעת מעשה והרב עדס היה שקוע בתפילה וקלוגר עמד לידו ולהיצטלם בקיצער חיים אני מתפלא עליך אדם אמיתי ושוחר צדק שנפלת בפח הקלוגרי....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.