רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 בינואר 2015

מבזקי בחירות


הראשל״צ הרב עמר בקול ברמה: מחלוקת ופירוד זה אסון חייבים אחדות , זה עדיין לא הזמן לאחדות בין כל המפלגות זה כן הזמן לאחדות בציבור הספרדי. אני עוסק בנושא יש מגעים ומשא ומתן ובעז״ה אם כל הצדדים ישימו בצד את הדברים השוליים וישימו לנגד עיניהם את חשיבות הכלל תיהיה אחדות,
**********************
יו"ר ש"ס אריה דרעי בראיון לאילנה דיין ב'ערוץ 2': "אלי ישי הסתובב עם הקלטת אצל מספר רבנים, הראה להם והשמיע להם, רבנים שמעריכים אותי גילו לי ושאלו אותי מה זה". ~~¦~~
**********************
דרעי מצהיר: "אדם שלא משנה את דעתו ולא מוכן לשמוע דעות אחרות הוא לא בנאדם הוא חמור" חשבתי שהוא אריה
**********************
ליצמן בדינר של גור: לא פוסל חברות בממשלה עם לפיד. מוקדם להתחייב יש הרבה דברים לא ברורים. לפיד מוכן לוותר על הגיוס ולהתקרב לחרדים אני שמח שהבאנו אותו למצב הזה. אני בקשר שוטף עם כחלון. אם אני חוזר לממשלה זה למשרד הבריאות. אין סיכוי לאיחוד עם שס. לא יהיה פריימריז באגודה בלי שיהיה במקביל גם בדגל ושס. נצח מסכנים את מקומות 6-7 ששייכים לדגל. האדמו"ר מגור לא ילך הפעם להתחנן בשערי חסד אבל יש סיכוי איתם. יש השבוע מהלך מעניין להחזרת דרעי לשס.
**********************
ארליך בטוויטר: ליצמן בניו יורק. במפגשים שעורך הוא מעניק סיכוי אפסי לגוש חרדי, מעריך שש"ס תעקוף את תחזיות הסוקרים וטוען שישי לא יעבור את אחוז החסימה.
**********************
אריה ארליך : מְדִינַת יִשְׂרָאֵל
הכתובת על הקיר: לפי קצב הודעות החירום של מטה מחאת שאגת אריה, קרוב הרגע שבו יגררו אותו התנזים לחניון חשוך ויכפתו אותו בכוח עד שיצרח חוזר אני.
**********************
הודעה ממטה שאגת אריה 2: לאחר ישיבה מורחבת הבוקר של צוות השאגה, הוחלט על שרשרת פעולות להגברת המחאה בקריאה לדרעי לחזור להנהגה, כמו כן הוחלט על עצרות מחאה רבות שיתקיימו בכל רחבי הארץ, בהמשך יימסרו פרטים נוספים על הפעילות הקרובה. דוד חכם דובר השאגה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.