רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 23 בינואר 2015

איך נפל מנשה רייזמן בפח כשלא ידע להסביר מה ההבדל בין בעלזא לבאבוב

מאת בעלזער

אירגון צהר מחזיר אנשים בתשובה, ולאחרונה החלו בארגון ימי עיון מיום חמישי עד מוצ״ש לאברכים בחצר בעלזא. בסוף הערב יש סימפוזיון ששמו 'שואל ומשיב' כל אחד יכול לשאול שאלה ועונים לו לעין כל

בשבת האחרונה ישב בסימפוזיון מנשה רייזמן ואברך קם ושאל אותו, אני נמשך לספרי ברסלב האם מותר לי ללמוד את ספרי ברסלב

מנשה רייזמן ענה, ספרי ברסלב הם בלי תוכן חסידי בלי שום המשך לדור הצעיר סתם ספרים עם ריגושים ולא מעשיים

האברך המשיך ושאל את מנשה רייזמן, אתה מנשה ברוב ההרצאות שלך אתה מצטט את ספרי ברסלב, על שולחנך רק ספרי חב״ד וברסלב ופה למען המפלגה אתה אומר שהם בלי תוכן

אותו אברך המשיל ושאל, מנשה הרי אני ואתה יודעים את האמת, חסיד חב"ד יודע בדיוק מה הקו שלו בעבודת השם מה הרבי רוצה ממנו ומה הוא רוצה מהרבי. חסיד ברסלב יודע מה זה העיקר שצריך בשביל להיות חסיד ברסלב, נץ. חצות. התבודדות

ופה אני נמצא בחברה של חסידי בעלזא ואני וחברי ממש לא מבינים מה ההבדל בין בעלז לבאבוב, אני לא מבין מה אני רוצה מהרבי ומה הרבי רוצה ממני

מנשה רייזמן שראה שכלתה אליו הרעה בבית המלך, התחיל להסביר למה חב"ד וברסלב זה פסול למען הילדים, למה בחב"ד אי אפשר לגדל ילדים יראי שמים, אבל מיד אחרי ששמע כאלו שאלות, ביקש שאת כל השאלות ימסרו לו בכתב, ככה התחמק מלענות שטויות שכאלו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.