רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 בינואר 2015

ווארטים


״את העוצמה בחייך תשיג מברכה על מה שיש, ולא מדמעה על מה שאין״..

״החיפוש אחר האושר הוא הסיבה העיקרית לאומללות... אדם טיפש מחפש את האושר במרחק, אדם חכם מגדל אותו לרגליו״.

חסיד" הוא זה שמסור לדרוש טובת זולתו, ומוותר על טובת עצמו כדי להטיב לזולתו, גם כשטובת עצמו ודאית וטובת זולתו בספק.

מישהו שאל פעם אשת משולח ממאה שערים איך היא מסתדרת, הרי בעלה נוסע מיד במוצאי סוכות לחו"ל וחוזר רק בערב פסח, ושוב נוסע ממוצאי פסח עד לערב סוכות.
ענתה לו האשה ''נו, שבועיים בשנה זה לא כל כך נורא!''

עורך דין מפורסם חזר לביתו בסביון,מהמשרד, בלימוזינה הגדולה והמפוארת.
בצד הדרך ראה שני אנשים אוכלים עשב. הוא הורה לנהג לעצור לידם ויצא לדבר איתם.
למה אתם אוכלים עשב ? שאל.
"אין לנו כסף לאוכל" - אמר אחד מהם, "לכן אנחנו אוכלים עשב".
"בסדר, בואו אלי הביתה ואני אתן לכם לאכול" אמר העורך דין.
"תודה, אבל יש לי אישה ושני ילדים, הם שם מתחת לעץ ההוא" אמר העני.
"שיבואו גם הם"אמר העו"ד, וכשהוא פונה של העני השני אמר לו "גם אתה יכול לבוא."
האיש בקול מבוייש: " יש לי אישה ושישה ילדים, הם שם..."
"שיבואו גם הם" אמר העורך דין.
נכנסו כולם למכונית המפוארת.
בדרך, הסתכל אחד העניים בעו"ד ובקול רך אמר: "אדוני איש עם לב טוב, אני מודה לך שלקחת את כולנו".
ענה העו"ד "אל תתבייש, אני שמח מאוד לעשות את זה. אתם תיהנו מאוד לאכול אצלי, הדשא אצלי בגובה 20 סנטימטר..."
מוסר השכל: כשאתה חושב שעורך דין רוצה לעזור לך, אל תלך שולל - חשוב עוד קצת ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.