רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 בינואר 2015

אורי לופוליאנסקי - מידה כנגד מידה

מאת אדם כואב

כואב לי מאוד מה שקורה לאורי לופוליאנסקי, הוא נשפט לשש שנות מאסר, ברגע הראשון הזדעזעתי, אבל לאחר מחשבה מעמיקה ברור לי כי אין דבר כזה בלי סיבה וישנן כמה סיבות, ומבקש אני לציין אחת מהן

אורי לופוליאנסקי כשפתח את העמותה היו בה מעל 10 חברים שלא חלמו בחלום הכי גרוע שאורי יזרוק אותם לכלבים, היה ביניהם יהודי בעל חסד בשם א ש. שהיה זה שדחף לפתוח עמותה מסודרת

אותו מר א ש. אחרי יום עבודה קשה היה מתנדב לתקן כסאות גלגלים. הליכונים. שנים עשה את זה בחינם אין כסף עד שפעם שהיה צריך כסא לאחד. ההורים של אותו אחד באו למחלקת השאלה וביקשו כסא, והמזרחיסט אורי לא נתן לתת לו ללא שיק פיקדון, וכשנשאל מדוע, אמר אולי הוא יגנוב את הכסא

מר א. ש. צעק אם על כל שעה אני יקח שכר מינימום מגיע לי 30 כסאות במתנה

למחרת אורי השחצן שלח לו מכתב, 'התנדבותך ביד שרה הסתיימה'
לאחר מכן קיבל מכתב שחברי העמותה החליטו לפטר אותו מחבר בעמותה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.