רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 באפריל 2015

בסוד שיח - תזריע מצורע

מאת שאול שיף

שלומית אודס (ברט) ע"ה הייתה יצירה מושלמת של הבורא : גאונית בכל קנה מידה, אשת חסד המיוחדת בהליכותיה והכל מתוך ענוותנות מופלגת. בת מסורה להוריה ולכל בני ביתה, ואיננה כי לקח אותה האלוקים. מכאן רשות הדיבור לבעלה היקר:   "שלום, שמי אוריאל ואני כותב מתוך חשבון הפייסבוק  של אשתי היקרה שלומית. לא פשוט לי לכתוב את הדברים הבאים: קרה לנו אסון לפני כחצי שנה, במוצאי ראש השנה, בערב שבת, לשלומית היה התקף לב. היא נפטרה לאחר מספר ימים במחלקת טיפול נמרץ לב, והיא בת 29 בלבד. שלומית הותירה אחריה את התאומים המקסימים שלנו, בת ובן (שהיו אז) בני חצי שנה. ההלם הוא רב. לשלומית לא היו מחלות רקע או משהו כזה. הלכנו לישון שמחים וכעבור שעתיים-שלוש כל המציאות התהפכה עלינו. אין לי מילים לתאר זאת, לא יודע אם אפשר לדמיין מה זה ללכת לישון אחרי חג באמת שמח, חג מושלם, כאשר אתה אשתך והילדים הקטנים שלכם כולכם ישנים באותו החדר ופתאום קורה משהו כזה.   ומדוע אני פונה אליכם? הקמנו (משפחתה של שלומית ואני) פרויקט מקסים לעילוי נשמתה. מדובר בלימוד שבועי (אימייל) קצר ומעניין ב'פרקי אבות' (פרקי אבות זה חלק מהמשנה שמדבר על כל מיני ענייני מוסר ומידות טובות, בין אדם לה' ובין אדם לחברו). הלימוד גם כולל תמונות טבע מכל מיני מקומות ששלומית ואני טיילנו בהם. (שלומית ממש אהבה לטייל!) על רגל אחת, זה אימייל שבועי באמת נחמד ומושקע, עם תובנות על החיים, שמנסה להמשיך משמחת החיים של שלומית.             הפרויקט התחיל לפני מספר שבועות בתור לימוד משותף של המשפחה ושל חברים קרובים. אנשים מאוד התלהבו והחלו להעביר את הלימוד הלאה... כך שפתחנו את השערים לכל מי שרוצה לבוא ולהצטרף. זה לימוד שמתאים ממש לכל אחד ואחד ולכל אחת ואחת. איך אני יודע זאת?  דתיים חילונים, צעירים ומבוגרים...ואני מדבר על אנשים שאני כלל לא מכיר... מכולם קבלנו תגובות ממש חיוביות על הלימוד הזה. אני מזמין אתכם להיכנס לאתר הבא:
(או חפשו בגוגל 'פרקי אבות שלומית') ולהתרשם קצת יותר מהפרויקט וכן אודות שלומית.
יש באתר גם את הלימוד למשנה הראשונה, כך שאפשר לקבל רושם לסגנון הלימוד.
כמובן שמשפחתה של שלומית ואני מאוד נשמח מכל אחד שיצטרף או שיעשה share או Like לפוסט הזה (אני מרגיש ממש רע לכתוב את זה. אני בסה"כ רוצה להרבות מעשים טובים לזכותה של שלומיתי שלי)." עד כאן. שבת שלום ומבורך לכולכם. קיץ משופע בבריאות ובבשורות טובות לכלל ולפרט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.