רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 באפריל 2015

ווארטים


״לפעמים מבינים במבט לאחור, שהכל לטובה, גם המרור״

מצא אישה מצא טוב.
מצה עם שוקולד עוד יותר טוב.

״הערך החשוב ביותר הוא טוב לב,
אינך יכול לאהוב את כולם, אך אתה יכול להיות נחמד לכולם״.

היום בספארי אני שומע חילוני אומר לחברו:" אתה יודע מה זה בדץ חתם סופר?!" "-מה?"
"-אחד חותם השני סופר ת'כסף"

ל3 אברכים נולדו ילדים.
חסיד, ליטאי וירושלמי.
החסיד מיד התקשר לאדמור.
הליטאי מיד התקשר לחמתו.
הירושלמי מיד התקשר לאפרים שטרן.....

למי שחוגג בבית: חג כשר ושמח!
למי שחוגג אצל השוויגער: חג כשר! (שמח כבר לא יהיה).
למי שחוגג במלון: חג שמח! (כשר כבר לא ברור).
למי שחוגג במלון עם השוויגער: חג!

אחד שאל את בנו בליל הסדר לאחר הקראת ארבעת הבנים בהגדה "איזה בן אתה?" עונה הילד "כשלמדנו ארבעת אבות נזיקין
לא שאלתי איזה אבא אתה...

נסעתי לכותל המערבי להשתתף ולהתברך בברכת הכהנים ההמונית.
בחורצ'יק צעיר (כהן) ניגש אלי וביקש שאלווה לו את הטלית שלי שיוכל לעלות לדוכן. ידעתי שאם אעשה זאת, גדולים הסיכויים שלא אראה יותר את הטלית שלי, איך אאתר אותו בתוך האלפים?
אמרתי לו: קח את הטלית שלי, ואני אשמור לך על הנעליים..

איזה אישה טריפולטאית אומרת לבעלה, כל פעם שאני רואה אותך אני רואה חצי משיח, הוא שאל אותה למה רק חצי? היא ענתה לו כי תמיד שאני רואה אותך אני רואה רק את החמור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.