רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 במאי 2015

ראש הכולל: ירושלמים הם ממזרים

חברים ערב טוב
רציתי לשתף אותכם במשהוא,
הוזמנתי היום לבית כנסת חדש ברמה ג בבית שמש להתקנת מזגן, הבית כנסת היה ריק מלבד אברך ירושלמי שנראה אחד מבני העליה ששקד על תלמודו, ניגשתי אליו ואמרתי לו שבשעתיים הקרובות יהיה רעש בבית כנסת ואני מתנצל על כך, עונה לי אותו אברך אני מעדיף לשבת כאן מלשבת בבית, ככשאלתיו לפשר תשובתו התחיל לספר לי כשדמעות זולגות מעיניו...
למדתי בכולל חשוב בירושלים ועברתי לגור ברמה ג בחודש אדר, שמעתי על כולל חדש שעומד להיפתח ששיכת לרשת עטרת שלמה בנשיאות הרב סורוצקין, הרמתי טלפון לראש הכולל המיועד ששאל אותי לשמי ומקום לימודי בישיבות, עניתי לו שלמדתי ישיבה קטנה בקמניץ וגדולה בקול תורה, ראש הכולל ביקש ממני שאכין חבורה וכך עשיתי הכנתי חבורה ושלחתי לו בפקס, לאחר כשבוע התקשרתי לראש הכולל ושאלתי אם ראה את החבורה, הוא ענה כן ראיתי וזה יפה מאד והזמין אותי לראיון, הגעתי לביתו לראיון אך איך שנכנסתי לביתו, אמר לי מיד אני לא מקבל ירושלמים לכולל !!! ענה לו אותו אברך (שדרך אגב ירושלמי זה לא ממש הגדרה נכונה לגביו הוא אינו הולך שטריימל בשבת אלא כובע עגול כמנהג חלק מקהילת פרושים) וכי מה חטאתי שנולדתי בבית שהולכים עם זקן ופאות ולא שיניתי מדרכי אבי ??? ענה לו ראש הכולל וכי מה חטא אבא של ממזר שקוראים לבנו ממזר ? ענה לו האברך וכי אני ממזר בעינך ? ענה לו ראש הכולל בעיני הירושלמים הם ממזרים כן כן מה שאתם שומעים הירושלמים בעיניו ממזרים , לא יכלתי לשאת בליבי את הדברים כשהאברך נראה אברך רציני פשוט שכל רצונו הוא ל ל מ ו ד, שאלתי אותו פרנסה מנין ? הוא התחיל לבכות שאין להם לחם לאכול בבית וכל משכורתו הוא 2300 שח מעבודת אשתו ומדובר במשפחה עם 6 ילדים , הוצאתי מכיסי 700 שח שהיו לי ונתתי אותם להאברך ואמרתי לו כך שיהיה לך לשבת, החלטתי לרדת לאותו כולל כדי לשוחח עם ראש הכולל אבל כמובן הוא לא היה כי הוא "ראש כולל "
ולמה אני מספר את כל זה ? כי אדם כזה אין לו זכות להיות ראש כולל, ועל כולנו חובת המחאה שיעוף על טיל הביתה ושירגיש מה זה חודשים לשבת לבדדדד בבית כנסת .
ראש הכולל שמו הוא אברהם שחר מספר הטלפון הוא 0548452385
או הרב שלום בער סורוצקין 0527499272
מי שמכיר או יכול למחות בידם מצווה גדולה בידיו
בבקשה לשתף בכל הקבוצות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.