רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 במאי 2015

מכתבים קצרצרים


אלו אינם 'חכמי התורה' אלא 'חכמי סדום' - אלחם בהם עד שישובו בתשובה
זה פשוט לא להאמין, מילא אריה דרעי הוא מעולם לא היה איש ישר ונקי, הוא חטא והחטיא וממשיך לעשות כך, מעידים מי שמלווים אותו זה שנים, מבחינת פנימיותו זה אותו דרעי, זה לא אותו דרעי של לפני שלשים שנה, הוא כבר לא שוה את מה שהיה שוה אז, ובכל זאת עדיין נשאר אליל אצל מי שמקוים דרכו להיבנות, שזה ענין אחר, אבל כעסקן מושחת לא הייתי בא אליו בטענות על זה שהוא לא נזהר עם נשים מתגפף עמהם, הוא כלל לא נזהר בעניינים אלו, ואין זה כל פליאה, למרות שישנם מי שטוענים כי בניגוד לעסקנים אחרים הוא נאמן לאשתו, גם אם אקבל את דבריהם, הוא נזהר לא ללכת עד הסוף, אבל עד כאן הוא לא נזהר כלל ותמונות מן הסוג שראינו זה לא דבר חדש כלל, אם כי עתה כשהוא שם עצמו ל'מנהיג' חייבים להעמידו במקומו מפני שהוא לא מבזה את עצמו אלא את הציבור שהוא מייצג ובעיקר את הציבור החרדי שעדיין מסתכל עליו כחרדי, ולכן אסור לשתוק. אבל בשורות אלו אני לא עוסק בו אלא ב'מועצת חכמי התורה' מפני שכאן קורה משהו חמור מאוד, לומדים אנו שוב, כי אריה דרעי יכול לעבור על אשת איש ועל איסורי דאורייתא ולא ימצא אחד ויחיד מ'חכמי התורה' של ש"ס שיעיז ויקום למחות לתבוע ממנו לשוב בתשובה בגלוי מפני שחטא בגלוי

'לעיני כל ישראל' זה סוף התורה'
בשביל להבין למה אני מקדיש לנושא ובל"נ יום יום אשוב לנושא, התמונות של דרעי עם נשים אחרות בצורה שה' ישמרנו יהיו כאן כל יום עד אשר 'חכמי התורה' יבינו כי הם חייבים להעמידו במקומו ובפרהסיא מפני שהדבר נעשה בפרהסיה, ואסביר מה הענין של בפרהסיה כל כך חמור יותר מאשר אם היה חוטא בסתר. אגלה לכם ישנם חכי"ם חרדים שחוטאים בסתר בצורה חמורה מאוד, אחד נתפס עם זונה אחר ידוע על משהו אחר שלא כאן אפרט מפני שזה נעשה בסתר ויש עוד  כמה מן האשכנזים והספרדים שצריכים בנושא זה לשוב בתשובה אבל זה עניינם בינם לבין קונם כל עוד שאין כאן פרהסיה, אבל כשמדובר בפרהסיה, אז לידיעתכם התורה מסתיימת עם המילים 'לעיני כל ישראל', כל מה שנעשה 'לעיני כל ישראל' זה סוף התורה, ובכאלו יש להלחם ובכל הכח, וזו הסיבה מדוע דרעי עשה מעשה כל כך חמור

'חכמים' או 'פושעים'?
כל ילד שלמד אל"ף בי"ת ויודע מה זה להיות 'חכם' בנושא שכזה שאנו דנים בו יאמר, כי על ה'חכמים' להעמיד את דרעי על מקומו, להענישו, או לפחות ליסרו ולהורות לו לשוב בתשובה ולהתחייב כי מעתה ישמור מרחק מכל אשה על מנת שלא ישוב על חטאו, אבל שימו לב, למרות שהראו את התמונה לכל 'חכמי התורה' של ש"ס, ואף אחד מהם לא רוצה לעסוק בנושא. מילא דוד יוסף לא רוצה לעסוק בזה ברור למה, כי הוא עשה ועושה דברים  גרועים מדרעי, אבל באשר לאחרים הם לכאורה זהירים ולא עושים כך ובכל זאת לא מוכנים לומר מילה רעה אחת, ועד כדי כך, שחש"ך חכם שלום כהן עוד מליץ יושר עליו ולא מוכן לומר אפילו פעם אחת שדרעי חטא, ואם נכון מה ששמעתי היום - ואני בודק זאת עתה - אחד מן החכמים אמר כל האומר דרעי חטא אינו אלא טועה, כאילו היה ראובן או דוד המלך, ואם נכונה עוד יותר הגירסה, יצחק יוסף השווה אותו לדוד המלך ואמר כפי שלא אומרים על דוד המלך שחטא כך אסור להגיד על דרעי שחטא על מה שהוא עשה בכנסת

אין אחד מכל ה'חכמים' שיש לו את האומץ לגנות את דרעי על המעשה אשר עשה
אין זה פלא מדוע 'מועצת החכמים' של ש"ס היא בת חמשה חברים בלבד, ולא מרשים להכניס אף אחד נוסף למרות שישנם כל כך הרבה רבנים ספרדים הראויים לתפקיד לא פחות גדולים מאלו שיושבים שם, והסיבה, מפני שלאחר מעשה כזה שעשה דרעי היו חכמים מגנים מוחים אומרים כי עליו לשוב בתשובה, אבל כשהם רק חמשה וכל אחד מהם שפוט של דרעי אף אחד מהם אין לו את האומץ לעשות מה שרב במעמד הזה חייב היה לעשות עתה, למחות על מנת שלא ילמדו מדרעי ולא יעשו כמותו. מה לנו לבא בטענות לנציגי ש"ס שנתפסו נואפים ביניהם הידועים שבהם, אם יש להם ממי ללמוד, הם יאמרו ובצדק אם לדרעי מותר להתנהג כך מה רוצים מהם

לספרדים מותר אומר אחד מתומכי דרעי
בוויכוחים שיש לי עם  מי שמגינים ובאים להמליץ יושר על דרעי אני שומע דברים מחרידים, אחד מתומכיו של דרעי שהתווכח עימי בנושא טוען כי אין להשוות בין החומרות וההרחקות של החרדים האשכנזים לבין אלו של הספרדים מפני שהספרדים לא החמירו בענין העירבוב של גברים ונשים כמו האשכנזים, אצל הספרדים נשים נוהגות לנשק את ידי הרבנים, דבר שלא מקובל אצל האשכנזים ובודאי שלא אצל החסידים, גם נהוג היה שנשים רוקדות בפני רבני הספרדים בשמחות ובאירועים מסויימים ואין זה נהוג אצל אשכנזים, לכן דרעי מבחינתו לא עשה עבירה הוא נהג כפי שנהגו הספרדים שענין ה'נגיעה' לא חמור אצלם כלל, הם לא קיבלו על עצמם את ההרחקה הזו, ואין בכך עבירה כמו באשתך בתקופה האסורה, ולכן אין לעשות מזה ענין. אבל שאלתי את החבר של דרעי, מדוע בכל ענין אתם רוצים להיות כמו האשכנזים וכשזה מגיע לענייני נשים כאן אתם רוצים להיות ספרדים

באבא אלעזר לא רצה לשבת על כסא שישבה עליו אשה
כאן אספר לכם מה שסיפרתי לאותו מי שטען להגנתו של דרעי, את מה שהייתי עד לזה לפני עשרים וחמש שנה בניו יורק, באבא אלעזר אמור היה להגיע, ואחד מחסידיו הגיע לחנות שמכר רהיטי משרד לקנות כסא חדש מיוחד ויקר בשביל באבא אלעזר אבל התנה תנאי שזה חייב להיות כסא שמעולם לא ישבה על זה אשה, עמדתי שם שמעתי את כל השיחה, בעל החנות עשה כל מאמץ לחפש כסא חדש בחבילה סגורה שלא הורכבה עוד מעולם, ויחד הרכיבו והביאו את זה לבית האכסניה של באבא אלעזר להבטיח שעל הכסא הזה אשה לא ישבה עליו מפני שזה תנאי ראשון של באבא אלעזר להתיישב על כסא כלשהו. איני יודע אם אחיו מקפידים הקפדה כזו, אבל שם למדתי שישנם רבנים ספרדים שמחמירים בעניינים אלו עוד יותר מן האשכנזים, לא שמעתי מעולם למשל שהרבי מגור כשהוא מגיע למקום כלשהו מתנה שעל הכסא הזה מעולם לא ישבה אשה. אני למשל יודע כי הרבי מגור ועוד רבי'ס ישבו אצל רבי ידוע מאוד שיש לי תמונות איך שאשה יושבת על אותו כסא. רואים שזה לאו דוקא ספרדים או אשכנזים, היו מן הספרדים שהחמירו עוד יותר מן האשכנזים

עד שדרעי לא יקום בריש גלי בפרהסיה ויאמר טעיתי ולא אחזור על זה עוד לא ארד מן הנושא
אני לוקח על עצמי אולי הרבה ויותר מדי, כל יום לעסוק בנושא, אבל חייבים לעשות זאת, ושוב, לא כל כך בגלל דרעי כמו בגלל ה'חכמים' שאינם עוד 'חכמים' אלא רשעים פשוטו כמשמעו, השתיקה שלהם מחריבה דורות, זה נותן לגיטימציה לעסקני ש"ס לזלזל בעניינים אלו ויעברו עבירות על חשבון גבם של החכמים ששתקו. אסור שדבר כזה יעבור בשתיקה, כאן חייבים להביא למצב שהם עושים סוף למחשבה שכאילו מותר לעשות את מה שדרעי עשה, הענין כאן ציבורו כללי, מפני שאם זה מותר לו, רבים וטובים יתירו לעצמם את האסור ולא יועיל יותר לומר כי זה אסור מפני שיאמרו אם זה מותר היה לדרעי זה מותר גם להם אין דבר כזה שתי תורות, תורה לדרעי ותורה לכל האחרים. כל מי שנושא עמו אחריות ציבורית חייב למחות לעשות ברור כי אריה דרעי עשה מעשה חמור ועבר על עוון נורא, לא רק שהוא נכשל, הוא מכשיל במעשה הזה אחרים, בבחינת חוטא ומחטיא את הרבים, ובכאלו אין זה משנה מי זה, חייבים להלחם עד אשר ישובו בתשובה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.