רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 ביולי 2015

שלי יחימוביץ מברכת את ליצמן בעניין הקנאביס הרפואי‎ - כותבת שהיא מאוהבת בו

הי זאת שלי, דרמה של ממש בועדת הסמים עכשיו. סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, הוא ולא אחר מטיל פצצה: רופאים מומחים יתנו מרשמים לקנביס רפואי, ודינו יהיה פשוט כדינה של כל תרופה רגילה.
פשוט. בבית מרקחת. בלי עינוי מתמשך של החולים שזה המזור היחיד לכאבם, בלי טרטורים והתעמרות, בלי פקס לפניות מיוחדות שהנייר תמיד נגמר בו.

כל כך הגיוני, כל כך פשוט, כל כך אנושי. הרי יש שפע של תרופות מסוכנות פי כמה וכמה מקנאביס.

קנאביס הוא לעיתים מקור התקווה והמרפא במקום שכל תרופה אחרת נכשלה. פרכוסים, פרקינסון, כאב עז, דיכאון ואובדן תיאבון מסוכן אצל חולים קשים.

זה לא חדש שאני מעריכה את ליצמן עד מאוד. הנה כעת יש עוד סיבה.

אני חברה בועדת הסמים, ובחרתי להיות בה הפעם בגלל הרכבה יוצא הדופן – תמר זנדברג היו"ר ממר"צ, ינון מגל מהבית היהודי, אני ועוד – תומכים באי הפללה.

נראה לי שמהועדה הזאת עוד יצאו בשורות נוספות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.