רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 ביולי 2015

ווארטים


״ישנה אש שאסור לכבות אותה, וישנו נר שצריכים להדליק אותו, האש הזאת נקרא תקווה, והנר הזה נקרא אהבה״.

״תהיה עני בשנאה, תהיה מבוסס בערכים, תהיה אמיד במעשים טובים, תהיה עשיר באהבה טהורה, ואז תהיה מליונר אמיתי״.

האדמור מויזניץ מרכז שהוא מחותן אדמו״ר מסרט ויז'ניץ התקשר לאחיו האדמור מויזניץ ושאל מה שלום דודם האדמור מויזניץ מאנסי, אחיו ענה לו שכרגע דיבר עם האדמור מדזיקוב ויז'ניץ שאמר לו בשם האדמור משאץ ויז'ניץ שהכול בסדר, את הידיעה מסר האדמור מקוסוב ויז'ניץ.

צדיק = 204   =  דר
שני צדיקים שרבים  ביניהם   דרדר  -  וקוץ ודרדר  תצמיח 

גלעד שליט הודיע על חתונתו בקרוב, תכלע'ס הוא מותק של בחור... אני לא מבין אייך לא חטפו אותו עד היום...
-- 
איך יהודייה משיגה חדר במלון? בדיחה חזקה!
גב' רוזנברג ירדה מהמטוס שנחת זה הרגע במיאמי וחיפשה מקום להעביר בו את הלילה.
בעודה נכנסת אל המלון הראשון שנקרה בדרכה, היא רואה את פקיד הקבלה: "שלום, אני גב' איטה רוזנברג, נחתתי לפני שעה קלה בעיר, אני עייפה מאוד ואשמח לחדר ללילה".

פקיד הקבלה הסתכל עליה במבט מנוכר ואמר בקרירות "מצטער גבירתי, אנחנו מלאים עד אפס מקום".

באותו הרגע, אדם עם מזוודה הגיע לקבלה והניח את מפתחות חדרו בדרך ליציאתו מהמלון. "אוי, איזה יופי!", אמרה גב' רוזנברג, "אוכל לקחת את החדר שלו!"

"מצטער, גבירתי", אמר הפקיד, "אך קיוויתי שתביני את הרמז. אנחנו לא משכירים חדרים ליהודים".

"יהודים?", קראה בקול הגב', "מי כאן יהודי? אני קתולית!"

בחוסר אמונה מוחלט, שאל אותה הפקיד: "אם את קתולית, אז תעני לי על השאלה: מיהו בנו של אלוהים?"
"זה קל. ישו, כמובן".
הפקיד, עדיין מסרב להשתכנע, שאל שוב: "ומי היו הוריו של ישו?"
"מריה ויוסף", השיבה גב' רוזנברג בחוסר סבלנות.
אם כך, הקשה הפקיד, "היכן נולד ישו?"
"באסם, בכלי בו היו מאכילים בהמות", ענתה גב' רוזנברג.
"OK" אמר הפקיד "השתכנעתי..., תקבלי חדר במלון".
"עכשיו יש לי שאלה אליך בנושא הזה" אמרה הגברת, כשהיא מנופפת במפתח החדר לפקיד, "אתה מוכן לענות?"
"כן" ענה הפקיד, שמח להראות את בקיאותו.
"מדוע ישו נולד דווקא באסם? ועוד בכלי בו מאכילים בהמות?"
הפקיד חשב זמן מה ולבסוף הודה שאינו יודע.
"מה התשובה?" שאל.
"כי גם אז היו חולים כמוך שלא השכירו חדרים ליהודים!!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.