כל הנידון של איסור שמיעת מוזיקה בשלשת השבועות הוא פלא גדול-מי שילמד את
השו"ע והנו"כ יראה שאין לזה כל זכר-אמנם יש שיטענו שאסור ממילא בעיקרון כל
השנה לשמוע כלי זמר-אכן ממה נפשך םהטעמים שהקילו בזה כל השנה יש להקל גם
עכשיו-יוצא לפי זה שלכאורה פוסקי הדור האחרון חידשו חומרה ללא מקור-מי
שירצה לפסוק לפי שו"ע ונו"כ דהיינו מג"א מ"ב יוכל להתיר כי הם לא
אוסרים-אלא באו פוסקים בזמנינו והחליטו שזה לא מתאים לאוירה של 3
השבועות-אגב יש טוענים שהסיבה שזה לא נזכר בנו"כ הש"ע והמ"ב זה כי לא היה
מצוי בזמנם זמינות לשמוע מוזיקה כל הזמן רק בחתונות וזה ממילא לא עשו-אמנם
זה לא משנה את המציאות שזה מעולם לא נאסר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.