רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 ביולי 2015

השר אורי אריאל בביקור פתע בזוגלובק: ״לא ביקור אחרון. אנהג באפס סובלנות״

השר אורי אריאל מימש היום את הצהרותיו כאשר במהלך סיור בצפון שינה את הלו״ז באופן לא מתוכנן, הגיע לביקורת פתע במפעל זוגלובק בשלומי ובחן את עבודת המשחטה בכפוף לחוק צער בעלי חיים והליקויים שתוקנו לפני כשבוע.

שבוע לאחר חשיפת ההתעללות במשחטת זוגלובק הופיע בשעת צהריים שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל במשחטת זוגלובק על מנת לבחון את העבודה במקום. כזכור השר אורי אריאל הודיע גם לאחר חשיפת ההתעללות בבית המטבחיים דבאח וגם לאחר ההתעללות במשחטת זוגלובק כי יחל בביקורי פתע במשחטות ובתי מטבחיים ברחבי הארץ על מנת לעקוב מקרוב כי חוק צער בעלי חיים נשמר בהקפדה.

השר אריאל שסייר בצפון ונפגש עם חקלאים שינה את הלו״ז המתוכנן והגיע במפתיע למשחטה שם פגש בהנהלת חברת זוגלובק שהגיעה במהירות למקום. השר אריאל סייר ברמפת ההובלה, הפריקה ובעמדת השחיטה כאשר בנוסף שוחח עם העובדים בעמדות אלו. השר אריאל בחן את עמדות הפיקוח החדשות שהוצבו לפני כשבוע עקב דרישת השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות ואמר להנהלת המפעל והחברה כי הוא דורש שיפעלו לאפס אירועים.

השר אורי אריאל: ״אחרי האירוע הקשה לפנ כשנתיים במפעל והתמונות הקשות שאין הדעת סובלת שראינו לפני שבוע ההנחיה שלי לעובדים בשירותים הווטרינרים שמפקחים לנהוג באפס סובלנות כלפי אירועים כגון אילו ואני דורש גם מכם כהנהלת החברה לשאוף לאפס אירועים. מה שראינו לפני שבוע לא צריך לקרות. החוק החדש שאנו מקדמים כעת בכנסת מחמיר בענישה. אני מעביר כאן מסר ברור לכל בתי המטבחיים והמשחטות שאני לא אסבול הפרה של החוק וכדאי שיהיו בכוננות כי אני מתכוון להמשיך ולבקר בעוד מקומות על מנת לוודא שהחוק לא מופר בשום אופן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.