רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 ביולי 2015

הציון באומן במצב היום זה בושה!




שלום ר'  חיים
אני חסיד ברסלב ומבקר כמה פעמים בשנה  באומן במשך 15 שנה ברציפות.
כידוע ניהול הציון באומן מתחלפת כל כמה שנים וכל מנהל חדש בא ומשפץ ומשדרג כמה שלבו חפץ לתפארת הצדיק השוכן שם.
והנה עתה לפני שנה ורבע התחלפה ההנהלה בציון הק ל3 מנהלים הרב יעקב ג'אן ויעקב שילוח ונתן בן נון, לאחר תקופה קצרה אף החוצה בבושת פנים הרב יעקב ג'אן והוא קיבל זאת בשתיקה. וככה זה המשיך והציבור שכח וככה העגלה המשיכה לדהור... והציבור ממשיך להגיע,
******
אבל כאן קרה משהו❗
******
כאחד שמגיע המון לאומן אני מכיר את הציון ואומר לך שהמצב בציון נהיה כפי שלא היה מעולם! הלכלוך והסירחון בכל פינה וחדר, דבר שלא תמצא בשום בית כנסת הכי מוזנח בעולם
וכשניסיתי לברר התברר לי שבציון אין שום אחראי כי ישר כשהתמנו דאגו להעיף את כל הגבאים כדי שישארו לבד בשלטון.  ומנהלי הציון נתן בן נון ויעקב שילוח באים רק אחת לחודשיים למשך יומיים וככה הציון נזנח בצורה מזוויעה, ואני כבר לא מדבר על זה ששנה וחצי הם לא מצאו לנכון לשפץ או לצבוע דבר שכל קודמיהם עשו, אני אומר כאן ומכריז ומבקש מכל מי שאכפת לו משמו של רבינו הקדוש שירים קול צעקה ומחאה על ההתעללות הקשה בציון הקדוש והמתפללים ע"י נתן בן נון ויעקב שילוח.
הציבור אומר די!
אם ברצונכם באמת לבנות בנינים כמו שאתם מוכרים כבר שנה ורבע  (וכל הזמן עם תירוץ אחר למה עוד לא התחלתם...) אז לפחות אל תזניחו את הקיים לביינתים.
הציון במצב היום זה בושה!
ואני יודע שדבר ראשון שתעשו זה לפטר את המנקה כי זה אתם מומחים לפטר כל מי שזז בלי להביא תחליף כמו שפיטרתם את הגבאי החשוב ר'פרץ קראהן וככה השארתם את הציון עירום ללא שום גבאי. חסידי ברסלב התעוררו להגן על מקום ציונו הקדוש משני האנשי בליעל שכל דרדקי בעיר מגוריהם יודע מה טיבם.
וה' יערה רוח טהרה ממרום להכרית את הקוצים בב"א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.