רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 באוגוסט 2015

12 ב'מרכז החדשות':

חשיפה בפרסום ראשון!
הרב צבי פרוש ממודיעין עילית שהתבטא בדברים חמורים נגד גדולי ישראל חוזר בו ומבקש מחילה מגדולי ישראל - במכתב שהפקיד בידי הגר"מ קסלר כתב: "הדברים שנאמרו אלו דברים חמורים שנאמרו בפזיזות ללא שיקול דעת ומחשבה, והנני כואב על כך שאמרתי דברים אלו. סגרתי את הקו בעקבות כך. ובתקווה שלא תצא מכשלה, ולרגל ימי הרחמים והסליחות הנני בבקשת מחילה מגדולי ישראל". המכתב היה לעיני ראשי ישיבת 'חכמת התורה' שם הושהה מלומר שיעורים.
מסע ההיפרדו נא מעליי!
על פי תחקיר 'ווינט' הטרור מבית 'הפלס' לא פסק ואף התגבר לאיומים אגרסיביים נגד מנהלי החברות. אחד המוטרדים מעיד: "הם מצלצלים אליי הביתה בשעות הזויות. אני בפחד תמידי. אני מואשם על ידם בליבוי שנאה ובפשעי שנאה. אחד המתקשרים אף הגדיל לעשות ואיחל לי: 'אם אתה ככה מתנהג אני מאחל לך שתנוח על משכבך בשלום'".
ישעיהו ויין מהעיתון של גרוסמן מיתמם: "אין אף איסור בחוק להטריד אנשים לפנות בוקר". המראיין: "דיברתי עם המוטרדים, אתם מצלצלים אליהם ואל הוריהם בחמש לפנות בוקר, זה חילול ה' עצום".
בעקבות חשיפת התקשורת: דגל התורה ואגודת ישראל הגיעו להסדר בנושא תשלום המשכורות של אלפי פעילי הבחירות ברחבי הארץ. גורם במפלגה: "אנו מקווים שכבר בשבוע הבא המשכורות ישולמו, והן יעברו לחשבונות הבנק של הפעילים. מקסימום עד החגים הכל ישולם - והאמת והשלום אהבו".
מכשרים: 0722-164690

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.