רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 באוגוסט 2015

צביעותו של הרב ישראל מאיר לאו

מאת תל אביבי

הרסו את גשר מעריב ביום שישי ועבדו בשבת והרב ישראל מאיר לאו בוכה על השבת, מפריע לו שמחללים שבת, והוא חושב שכולם מטומטמים

אז נספר לכם ממה שקרה ביום שישי ערב שבת במדבר ד' סיון 
'הרב' לאו מקבל טלפון מהרב צ. מ. וזה תוכן השיחה 
שלום כבוד הרב 
כן שלום וברכה 
הרב צ. מ: בשבת אחרי החג השבועות  יהיה עליה לתורה לנער הבר מצוה הנכד שלי .נודע לי מאחד מעובדי בית המלון שאוכל לקידוש אחרי התפילה יגיע בעצם יום השבת לבית כנסת הגדול ברחוב אלנבי 
לאו: מה אני יכול לעשות עכשיו ביום שישי 
הרב צ מ: לפחות על בית המלון אתה יכול לאיים שתוריד את ההשגחה 
 לאו: החילול שבת לא מתבצע בתוך בית המלון רכב בא ולוקח 
הרב צ מ: אבל הצוות המטבח עובד בבית הכנסת 
לאו:  אני לא משגיח על העובדים מחוץ לבית המלון שלא יחללו שבת 
 זה מראה מיהו 'הרב' ישראל מאיר לאו כמה מפריע לו השבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.