רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 באוגוסט 2015

הכונו למשפט!

אני לא מעכל שאני הולך לכתוב על זה, אבל מאחר ומחר כבר יוסר צו איסור הפרסום אני חייב לספר לכם על הפרשיה שעלולה לשנות את חיי:
כבר שנה שאני נמצא תחת חקירה סמויה !!
חקירה שכוללת מעקב צמוד, ציטוט לשיחות הטלפון שלי ותיעוד של כל פגישותיי ועיסוקיי,
החוקרים אספו חומרים רבים מעברי, תשאלו וחקרו את האנשים הקרובים אליי ואפשר לומר שהם יודעים עליי היום הרבה יותר ממה שאני יודע על עצמי.
זו פרשיה לא פשוטה, מעורבים בה אנשים נוספים, ואם חס ושלום היא תסתבך, היא עלולה להמיט אסון כלכלי, נפשי ופיזי עלי ועל בני משפחתי.
על פי המידע שיש ברשותי מצבי המשפטי לא מזהיר ואני הולך להקדיש את החודש הקרוב להכנת תשתית ראייתית שתשפר את מצבי בדיון שנקבע לעוד שלושים יום בדיוק.
הולכים לעבור עליי ימים לא פשוטים, גייסתי לטובתי את מיטב עורכי הדין הפליליים וכולי תפילה שהם יצליחו להוכיח את חפותי במשפט הגורלי של חיי
מה שמפחיד אותי יותר מכל שלא אעמוד מול שופט סטנדרטי ורגיל, אלא לפני שופט מיוחד, בוחן כליות ולב, שאין דבר נעלם ממנו ואין נסתר מנגד עיניו.
לא יעזרו לי הקשרים הפוליטיים שיצרתי, לא הכסף שיש לי ואפילו לא רהיטות הלשון שלי,
הוא ישפוט אותי אך ורק לפי מעשי ולפי מחשבותי!
ברוב רחמיו וחסדיו הוא נתן לי חודש של הכנה, חודש שבו אוכל לחזור בי מחלק ממעשי ולשפר את דרכי ואת הליכותי, מקווה שאצליח לעמוד בזה ולהגיע למשפט הגורלי ערוך ומוכן.
המשפט הזה יכריע על מצבי האישי והמשפחתי, ויקבע בו מעמדי הכלכלי והציבורי, הרפואי והנפשי.
בראש השנה, יום הדין, נעמוד לפני בורא עולם כולנו, כיחידים וכקבוצה, נישפט על כל מעשינו ומעללינו ויפסק דיננו לחיים או למיתה, להצלחה או לכשלון, לשבט או לחסד.
כן, גם אתם, הייתם נתונים למעקב שנה שלמה, 'עין ראתה, אוזן שמעה, וכל מעשיכם נכתבו בספר', בידכם לשנות לטובה את מצבכם המשפטי לו רק תזכרו שהחודש 'המלך מגיע לשדה', כדי להקשיב לכם.
נצלו את החודש הקרוב, תתכוננו למשפט המכריע ותעשו הכל כדי להיות טובים יותר, אנושיים יותר ואוהבים יותר.
אלול תשע"ה • חודש הרחמים והסליחות :


מוטי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.