רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

מגזין הלילה ב-'הנייעס החרדי'.

הפרלמנט בהגשת משה פלדמן עם יעקב עמר ודני אוחיון. והערב: מה הסיבה שעיתונאים חוטפים בהפגנות? והאם הבעיה בכלל במשטרה שלא מבדילה בעת המהומות? וחודש אלול ואיזה ניחוחות הוא מביא איתן?
אלי שלזינגר כתב 'בחדרי חרדים' שהותקף מהשוטרים בראיון : "שוטרי משטרת  ירושלים תקפו אותי בהפגנת השבת רק בגלל שאני חרדי!  הוא דחף אותי וקרע לי את הקפוטה, זה התנהגות מבישה של המשטרה!". וכיצד נראו הפגנות השבת בירושלים?
מרתק! אברהם ישראל שעבר מוות קליני לפני 3 שנים בראיון: הייתי בקרור 6 שעות. הגעתי לבית דין של מעלה והכניסו אותי לכף הקלע. חתכו אותי ל-5 מליון חתיכות. החזירו אותי לבית דין. רבנים סינגרו עלי. וחזרתי לעולם בתהליך הטהרה. ראיון מצמרר.
העסקן ר' מוישה פרידמן בראיון: המשטרה היתה צריכה לסגור את כל האזור שסביב לרחוב שרי ישראל שם נערכה התפילה בהשתתפות אלפים, הדיין הרב אולמן הותקף באכזריות למרות שהפצירו בקצין שמדובר ברב חשוב. אנחנו שוקלים מחאה אדירה על ביזוי כבוד התורה! והאם גם בשבתות הקרובות יערכו מחאות דומות?
אבי גרינציג עורך אתר בחדרי חרדים בראיון על סערת השבת בירושלים: בהפגנה מול רשות השידור היה התפרעויות לא כפי שתוכנן. הכתב אלי שלזינגר שעבר במקום חטף מכות משוטר, למרות שאמר שהוא עיתונאי.
שלומי כהן צלם 'כיכר השבת' בראיון: "שוטרי משטרת ירושלים הרחיקו אותי מהפגנה של 25 איש שאובטחו על ידי למעלה מ 300 שוטרים! הם עשו את זה רק בגלל שאני חרדי, לא יתכן שחרדי יפחד להסתובב בירושלים עם כיפה!". ומה הגיבו חבריו בתקשורת הכללית?
אליהו רביבו מנכ"ל חברת רביבוס בראיון: כ-4000 נוסעים נרשמו עד עתה לנסיעה ברכבת האוירית לאומן לראש השנה. ומסביר על המזוודות שנעלמות בגלל מחסור במקום במטוסים. ומה עשו אצלם בחברה. ראיון חובה לכל הנוסעים לאומן.
להאזנה חייגו: 055-980-8000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.