רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

ווארטים


״חברות אמיתית היא, כמו שעון ללא מחוגים, אין לה שניות, דקות, או שעות, היא זמינה ללא גבולות.״

פעם היו הרבי׳ס אומרים לבחורים שילכו לחופש כדי שיהיה להם כוחות לעבודת הבורא. הבחורים היו אומרים אבל רבי מה יהיה עם לימוד התורה? ענה להם הרבי אל תדאגו אני אלמד ואני אעשה שטייגן עבורכם.
היום הרביס אומרים תבטלו את כל החופש וכל הטיולים ותשארו בישיבות ותלמדו! שואלים הבחורים אבל רבי מה יהיה עם חופשה???? עונה להם הרבי אל תדאגו אני כבר אסע לארבע קצוות תבל ואני אוציא את חובתכם של חופש בהידורה

דברים שמעניינים את אמא בחום:
-אם שתית מספיק
-אם שמת כובע
-אם היית בצל
דברים שמעניין את אבא בחום:
-איך האבטיח שקניתי? מתוק???

בנקאי עשיר סנט במזכירו, שהוא מאחר לבוא לבנק.
אין אני אשם בדבר, – התנצל המזכיר.  – שינה תוקפת עלי.
צא וספר לתינוקות!  – קיפחו הבנקאי.  – גם אני בשר ודם, ואף-על-פי-כן אני קם כל-יום בחמש ולא בתשע.
ריבוני, – החזיר לו המזכיר, – כך נאה לך, שהרי תיכף משעת קימה אתה יודע, שבנקאי עשיר אתה.  ואילו אני – דייני אם מתשע ואילך אני יודע, שמזכירך אני...

בעצם היום נתקל בנקאי בפקידו בשוק.  העמיד בו הבנקאי עיניים זעומות ושאל:
מה לך כאן?
לגזוז שערותי, יצאתי – השיב הפקיד.
בשעות-העבודה?  – רגז הבנקאי.
נענה הפקיד והחזיר:
הן גם גדלות לי בשעות-העבודה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.