רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 באוגוסט 2015

די לדיקטטורה!

מאת חב"דניק

שלום אני גר בכפר חב"ד, וראיתי כאן אודות הסיפור סביב, גן ישראל, מגדל העמק, להתפעל מחינוך חב"די איכותי, אני רואה דיווח מהקייטנה, המצליחה, ואומר בפה מלא, לכאן הייתי רוצה לשלוח את ילדי, אני פונה לרב הקהילה, שיחדול בבקשה מלהלכם בקייטנה כה מצליחה, בפרט עם וותק כה רב של פעילות.

עוד שמעתי שלא נותנים להם לערוך את הקייטנה בבית הכנסת של חב"ד, שנתרם כולו על ידי הקהילה, ואף חלקים גדולים ממנו, על ידי מארגני הקייטנה, אני חושב שזה בלתי הולם, ובלתי מציאותי, לא לתת לערוך קייטנה במבנה ששייך לקהילה, ובפרט שזה אירוע ציבורי ולא פרטי המשרת את קהילת מגדל העמק, ועוזר להם.

בתקווה לאחדות שלום ורעות בקהילה, מתוך נתינת מקום לכל הדעות בחב"ד, ולתת לאנשים לחיות כפי אמונתם, אני קורה לרבנים גולדברג הנדל ודוברוסקין, סגל וגורביץ ואייזינברג וגם דונין, אנא מכם, תפסיקו בל זרוע הרס בקהילה, תנו כבוד לכל יהודי באשר הוא, ובטח לאנשי הקהילה שלכם, שלא מפסיקים לרמוס אותם, החזירו את הכבוד האבוד שלכם, וצלם אנוש, לפני שיהיה מאוחר, ולפני שכל חב"ד תדבר על השלטון הרומסני שלכם, תנו לעשות את הקייטנה בבית הכנסת של הקהילה, הוא מבנה ציבורי הנועד לשרת את הקהילה, בפרט שהקיהלה תרמה את המבנה, בדם ומסירות נפש אין קץ.

גם שמעתי שבתלמוד תורה מפלים ילדים לרעה, מגרו את התופעה, והצילו את חינוך הילדים היקרים.
התנהגו כפי שמתבקש מאנשי חינוך.

אקווה מאוד שתעזור פנייתי, והשלום והאמת אהבו. גם במגדל העמק כמו כל מקום אחד בארץ.
די לדיקטוריה.!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.