רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 באוגוסט 2015

הדרת חרדים!

שלום חיים רציתי לספר לך סיפור שקרה לי היום..
אני נחמן בן יוסף..הלכתי היום (יום ראשון) בערב מהתחנת רכבת הקלה שבעיר לכיוון כיכר ציון עם עוד שני חברים, לפתע ניגשו אלינו כארבעה לוחמי מג"ב ואמרו לנו, סליחה אתם לא יכולים להמשיך, יש כאן עצרת הזדהות של הקהילה הלהטבי"ת תעשו סיבוב או שתעלו למעלה, אנחנו לא יכולים להסכים לכם לעבור.
אנחנו התווכחנו איתם למה כן , למה לא, ואני אומר לך חיים אנחנו נפגענו עד עמקי נשמתנו, אני הרגשתי ערבי בעל תעודת זהות ירוקה, הרגשתי בגטו, בגלל משוגע אחד כל החרדים ניהייו רוצחים?
ב2015 אמרו לחרדי לא ללכת בכיכר ציון ? איפה ראינו דברים כאלה, בושה וחרפה!
למשטרה! לעם! לעסקנים (שאף אחד מהם לא היה שמה לעזור) וזה קרה גם במוצ"ש הסיפור הזה...אנחנו עמדנו מושפלים מתחננים שיתנו לנו לעבור....פשוט בושה!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.