רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 בפברואר 2016

ווארטים


"הסיבה שלאנשים קשה להיות שמחים היא כי הם תמיד רואים את העבר יותר טוב ממה שהוא היה, את ההווה יותר גרוע ממה שהוא ואת העתיד יותר מסובך ממה שהוא יהיה."

״ אילו הייתי נולד עם שני לבבות, הייתי יכול לשנוא באחד ולאהוב בשני, אך מכיוון שהבורא נתן לי  רק לב אחד, אני יכול למלא אותו רק באהבה.״

בשבת הבאה בית כנסת של התימנים תהייה סגורה עקב פרשת תרומה עימכם הסליחה

פעם הגיע שבבניק לרב אחד וביקש ממנו בהקנטה שיתיר לו לעשן בשבת...
ענה לו הרב שיש לו דרך להתיר לו אבל בשינוי.
התלהב הבחור ושאל: באמת? איך???
ענה לו הרב: כן, מותר לך אם תעשן את הסיגריה הפוך, מהצד של האש

לתימני אחד נכנס מסמר לרגל, הלך לרופא. אומר לו הרופא: "ניתוח 2,500 ש"ח"
עונה לו: "עזוב, תעקם וזהו"

גנב פורץ לביתו של תימני בעל הבית שומע רחש ומתעורר
הוא לוקח פנס והולך בזהירות לסלון שם הוא רואה את הגנב
שואל התמני מי אתה?
עונה הגנב: באתי לשדוד את הבית שלך
התימני צוחק ואומר:
אני הולך לישון אם תמצא משהו תעיר אותי.....

תימני מקים דוכן ברחוב ושם שלט: "קולה ב-5 שקלים".
בא לקוח ומבקש לקנות קולה. התימני אומר לו: "10 שקלים בבקשה". הלקוח מתפלא ושואל למה, הרי בשלט כתוב 5 שקלים. התימני עונה לו ש-5 שח זה עבור קולה ועוד 5 שח עבור השירות. בלית ברירה מוציא הלקוח 10 שקלים ונותן לתימני. התימני מחזיר לו עודף של 5 שח. הלקוח שואל: "למה אתה מחזיר לי עודף? אמרת שזה 10 שקלים."
עונה לו התימני: "נכון, אבל אין קולה."

תימני אמר לגנב ... רק רגע אני מביא עוד פנס ונחפש יחד אולי נמצא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.