רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 בפברואר 2016

האם בדקתם כמה חרדים עובדים בשבת?

מאת שומר שבת

צועקים שבת, שבת, שבת, ושוכחים כי קודם יש לעסוק בבית פנימה לבדוק מה קורה אצלנו החרדים, האם אנו שומרי שבת, או שמא גם מי שמאמינים כי הם שומרי שבת עובדים בשבת ועושים את פרנסתם בשבת

אני לא מדבר כאן על עסקים שחרדים שותפים מלאים שם והעסק עובד בשבת שזה נושא בפני עצמו. אני גם לא מדבר על מאפיות חלות שעובדים עד כניסת שבת והעובדים החרדים בקושי מגיעים לבית בשקיעה 

אנו לא מדברים על הזמנת אוטובוסים במוצ”ש למירון שהנהג היהודי יצא מהבית בשבת  אחרת לא היה יכול להגיע, וגם לא נדבר על אוטובוסים שמגיעים לצפון שעה לפני שבת והנהג חוזר וחילל שבת בחזור לבית אנו עוסקים כאן רק על חרדים שעובדים בשבת עבודה רגילה
ביקשתי מיהודי שיעזור להכין קידוש לשבת חתן, ואמר לי אני לוקח על כזה דבר 500 ש”ח, הוא עובד בשבת רק הכסף מקבל במוצ”ש 

כמה משגיחי כשרות עובדים בבתי מלון רק בשבת ומקבלים 500 אחוז שכר שבת 

כמה אברכים עובדים בשירות אזרחי לעזור למבוגרים ועובדים בשבת עם המבוגר בשכר 

כמה משגיחים בישיבות עובדים עם הבחורים ומקבלים שכר שבת 

כמה עמותות שמחלקים אוכל בחינם בשבת בתי חולים. ועוד הכנסות אורחים והחלקים עובדים בשבת רגיל 

מלצרים עובדים בשבת בכסף 

הבחורים שסוחבים את הפרנצעס לטיש בשבת מקבלים כסף

הגבאי שמכין סעודה שלישית מקבל כסף 
הגבאי שאוסף את הספרים בשבת בחזרה לארון מקבל כסף
וזה לא הסוף, הרשימה עוד ארוכה
אז בואו נעשה חשבון כמה 'שומרי שבת' עובדים בשבת?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.