רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 במאי 2016

רדיו חרדי? רדיו מסחרי!

מאת בן תורה
שלום הרב חיים שאולזון שליט"א ולכל ציבור הקוראים, אחיי ורעיי בני היהדות הנאמנה, ברכת ה' עליכם תחיו לאורך ימים ושנים טובות!

יצא לי לשמוע ברדיו קול חי וקול ברמה דיונים בתוכניות האקטואליה על החזרת גופת המחבל מפיגוע הדריסה. לרגע חשבתי שאני שומע רדיו חילוני, דיונים מפה ועד הודעה חדשה אם היה צריך לשחרר את הגופה או לא, מה זה אומר ומה ההוא אומר, וחבר כנסת ימני כזה או אחר שעולה לשידור ומוסר לאומה את כל משנתו הפוליטית ודיבורים בלי סוף...

ונשאלת השאלה מה לחרדים ולכל הדיונים המשמימים האלו שהם לחם חוקו של התקשורת החילונית? מה לחרדי שנוסע באוטובוס או במונית או ברכבו לישיבה, לכולל או לעבודה עם כל ההערכות הביטחוניות הללו? במה זה משפר את עבודת השם שלו? מה אכפת לי מה חושב חבר כנסת כזה או אחר? מה אכפת לי אם הוא מתנגד לשחרור הגופה? הרי גם אם לא היו משחררים אותה אז הטרור לא היה נפסק. הקב"ה הבטיח הבטחה אחת: אם בחוקותיי תלכו ונתתי שלום בארץ. הוא לא הבטיח שאם חבר כנסת כזה או אחר יתנגד לשחרור הגופה ויביע את משנתו הפוליטית באינסוף מלל מיותר אז יהיה שלום. 

מדוע קול חי וקול ברמה מרבות להעלות לשידור חברי כנסת שמאלנים וכל מיני עורכי דין שתומכים בנשות הפרובוקציה בכותל ולשמוע את דעתם בנושא? מה אכפת לי ממה הם חושבים? מה אכפת לי מה ח"כ עופר שלח חושב? הרי בגלל שאשתו נפטרה מסרטן ובגלל שהוא מקנא באנשים חולי סרטן שלא מתאבדים ונאבקים אז הוא רוצה לחוקק חוק שיהיה אפשר לאותם חולים להתאבד? מה לי כחרדי עם אותן דעות פסולות וכפרניות?

עולה חבר כנסת ימני, בואו ניתן כדוגמא את אופיר אקוניס, ומרבה להתפאר בזה שהוא מתנגד למדינה פלסטינית. מה זה עוזר לי? הרי ההתנגדות שלו למדינה פלסטינית לא עוצרת את הטרור הפלסטיני וגם לא תעצור. ומדינה פלסטינית לא תקום לעולם, לא בגלל שח"כ אופיר אקוניס מתנגד להקמתה, אלא שבגלל שהפלסטינים עצמם לא רוצים להקימה כי אז הם יחויבו לזנוח את דרך הטרור והרצחנות ולדאוג לביסוס מדינתם ובגלל שהטרור והרצחנות הם חלק בלתי נפרד מההוויה שלהם אז הם לעולם לא יקימו מדינה.

במה כל הדיונים והוויכוחים תורמים לעבודת השם שלי? כלום! עוד תכסיס של הס"מ לבזבז לי את הזמן במקום לשמוע הרצאות תורניות. 

זו ההוכחה שרדיו קול חי וקול ברמה הן לא תחנות חרדיות כי אם תחנות מסחריות! שמקדמות את האינטרסים המקצועיים והעיתונאיים נטו של מי שעובד בהם. עכשיו אני מבין את גדולי ישראל שהתנגדו לרדיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.