רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 5 במאי 2016

ווארטים


״אי אפשר לו לאדם לחיות, לא בשכל לבדו, ולא ברגש לבדו, אלא תמיד צריך שיהיה ממזג את השכל עם הרגש.״

אמר פעם הרבי מקוצק:
אם אני אתה ואתה אני, אז לא אני אני ולא אתה אתה, אבל אם אני אני ואתה אתה, אז אני אני ואתה אתה...

רבי יענקלה גלינסקי זצ"ל צעד פעם ביום השואה בשעת הצפירה, נטפל אליו אחד וגער בו.
ענה לו ר' יענקלה: אני לא דתי...
ההוא נדהם, ור' יענקלה אומר לו: תגיד, ביום שישי כאשר אתה נוסע ברכבך ושומע צפירה אתה בוודאי עוצר ורץ לבית הכנסת...
לא!
ומדוע? שואל ר' יענקלה.
כי אני לא דתי.
נו, עונה ר' יענקלה בניצחון, אתה לא דתי בצפירה ההיא ואני לא דתי בצפירה הזו... כל אחד והדת שלו...

סבא אחד בא לבית אבות. איך פה ? סבא אחד עונה לו .סוף הדרך

המורה: בואו תלמידים. עכשיו נשמע על העבודה של ההורים שלכם! התלמיד: אבא שלי אמר שהוא למד מהעבודה שעדיף לתת מאשר לקבל. המורה: כל הכבוד! במה הוא עובד? התלמיד: הוא מתאגרף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.