רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 באוגוסט 2016

ווארטים


״אל תאפשר לייאוש לגבור על הלב שלך, תייאש את הייאוש עם הלב שלך, אז בואו נשים על ליבנו את התקווה והשמחה, שיתנו לנו את הכוח להתמודד מול כל ייאוש ואכזבה.״

מכה ליש עתיד. הסלוגן של ג' בבחירות יהיה "יהדות התורה וחילולי השבת"...

אישה אחת שואלת את בעלה איפה הספר שקניתי ליפני 3 שנים איך לחיות עד גיל 120? אומר לה הבעל: שרפתי אותו.
אישתו שואלת למה? והוא עונה "כי אמא שלך רצתה ליקרוא בו"

"כי יקום בקרבך נביא" (יג, ב)
חסיד אחד ביקש מתלמידו של מרן החפץ חיים זי"ע שיספר לו מופת ממורו ורבו, ענה לו אתם מספרים מופתים ממה שהקדוש ברוך הוא עושה רצון רבכם בבחינת צדיק גוזר והקב"ה מקיים, ואילו אני יכול לספר לך מופתים מה שהחפץ חיים עושה רצונו של מקום, והרה"ק ר' אשר מסטאלין זי"ע אמר שהמופת הכי הגדול היא להיות פשוט'ער ערליכער איד.

בן 80 הגיע לבדיקות אצל הרופא. הד"ר נדהם מכושרו הגופני ומצבו הפיזיולוגי, ושואל אותו: "מה הסוד שלך, איך בגילך אתה כל כך בריא כמו נער?"
משיב הזקן: "אני חקלאי. בכל בוקר אני משכים וחורש את השדות".
הרופא: "בוודאי יש משהו מעבר לכך. באיזה גיל נפטר אביך?"
הזקן: "מה פתאום נפטר? אבי בחיים, הוא בן 99. הוא עובד עימי בשדות".
הרופא: "מדהים! ובאיזה גיל נפטר סבך?"
הזקן: "למה נפטר? סבי ברוך השם עודו עימנו, החודש מלאו לו 118 שנה".
הרופא: "די, אתה רוצה להגיד לי שגם סבך עובד עימכם בשדות???"
הזקן: "עד השבוע הוא עבד, אבל הוא פרש, כי מחר הוא מתחתן".
הרופא: "מתחתן??? בן 118 והוא עוד רוצה להתחתן???"
הזקן: "הוא דווקא לא מתלהב. ההורים לוחצים.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.