רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 בדצמבר 2016

מבזקים

חוק ההסדרה עבר בכנסת בקריאה טרומית. 60 הצביעו בעד. 49 נגד. 

יאיר לפיד ב'קול ברמה': "אמרתי בלי סוף שאני לא שונא חרדים, עד שיום אחד נמאס לי כבר לומר את זה. מנדטים מהחרדים גם כך לא יהיו לי". 

ח"כ יעקב אשר ב'קול חי': "לא רואה אפשרות לקואליציה עם יאיר לפיד. הוא עובד יפה ונהנה מהמנדטים של 'העבודה' המחפשים חניה זמנית. כשילמד תורה בישיבה מבוקר עד ערב אדע שחזר בתשובה. בנתיים זה פורים שפיל". 

יעקב ריבלין ב'קול ברמה' על פגישת יהדות התורה עם השר משה כחלון: "יש לי כלל - כל פגישה שמשתתפים בה יותר משלושה אנשים סופה להיכשל. היו צריכים להיפגש עם גלנט וכחלון בשקט". 

'בחדרי': שמחה גדולה והתרגשות - ברכה גרבר אלמנת האברך מרדכי גרבר ז"ל, בן 27, שנמחץ למוות בהלווית פוסק הדור הגר"ש וואזנר זצ"ל, התארסה כעת עם נפתלי בלך מבני ברק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.