רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בינואר 2017

ווארטים


״אל תאפשרו לאחרים למשוך אתכם לתוך הסערה שלהם, תהיו אלו שמושכים אותם לתוך השלווה שלכם.״

מי שמאוכזב מניצחון טראמפ, ואינו יכול לצאת להפגין בגלל השבת, אפשר להקל שיעשה הפגנה בביתו על ידי הפיכת פח אשפה ושפיכת מים על הריצפה, אבל ייזהר שלא יעשה לכלוך רב משום שלום ביתו.

שלושה דברים שלא מדברים אלי
מחשבים, הימורים ואלכוהול...
מי שלא מאמין, שישלח לי מייל ואני מוכן להתערב איתו על בקבוק ויסקי...

שאלה; איזה חצי יותר גדול מהשלם שלו?
תשובה: חצי שקל

יהודי מומר מספר לחברו: 
_היום הייתי ביריד. היה שם צפוף. כשאף אחד לא שם לב, כייסתי ממישהו את ארנקו..._
_"אתה לא מתבייש?!"_
 גוער בו חברו היהודי, 
_"זה אסור!"_
_"לא נכון"_ מצטדק המומר. _"בשעת הדחק מותר..."_

 תושב ערד התקשר למוקד עירוני בני ברק ומתלונן שברחוב סלעית יש סתימה בניקוז, הנציג במוקד אמר לו אנו מוקד בני ברק, איזה עיר אתה מחפש? אמר לו המתקשר אני מחפש את מוקד בני ברק היות ועירית בני ברק מטפלת בבעיות של ערד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.