רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 בפברואר 2017

50 מיליון - חלום שהפך למציאות

כשיצאתי לדרך לא חלמתי על מספרים כאלו, תכננתי ללכת בקטן ולהשתדל לכתוב מה שצריך ועוף השמים יוליך את הקול זה יגיע לאן שצריך. תכננתי אף בו זמנית להוציא עיתון למי שאינם באינטרנט, אבל קרה משהו שלא חלמתי עליו כלל, המספרים דהרו, חדרתי לכל פינות העולם, והתמקדתי בתנופה הזו נתתי לזה ללכת מבלי שעשיתי דבר פרט מלמלאות יום יום את הבלוג בחומר שיספק את כל מי שנכנסים לבלוג הזה, וההצלחה הרקיעה שחקים

אני כבר מזמן לא מסתכל על המספרים ולולא יהודי טוב שגולש בבלוג שם לב לכך ושלח לי אימייל לא הייתי שם לב, כי עברנו את החמישים מיליון, מספר שהוא חלומי וכזה אשר אומר הרבה על ההצלחה של הבלוג, דבר המחייב אותי לעשות הרבה יותר להשתדל לפתח אותו להקדיש לו יותר מאמץ וזמן ואולי אף לשדרג אותו לטובת עשרות האלפים הגולשים כאן מדי יום

לא אשכח את אלו שהיו כל כך משוכנעים שיפילו אותנו וכי לא יהיה לנו קיום יותר מתקופה קצרה, ניסו לעשות כל מה שרק יכלו למוטט אותנו, אבל מתברר כי הם חשבו לרעה והאלוקים חשבה לטובה רק הצלחנו יותר

מספר כזה מחייב אותי להשקיע יותר כח וזמן, ובלי נדר אקדיש זמן למחשבה איך עושים את הבלוג עוד יותר טוב מאשר הוא. מטרתנו להביא את האמת לכל יהודי בכל פינה בעולם, איננו נאבקים נגד אידיאולוגיות, מצידנו שכל אחד יחיה באמונתו, וזה כולל את המזרחי ונטורי קרתא בו זמנית, מטרתנו שהכל יידעו את הכל, ואז לשפוט. בעיית הבעיות של התקשורת החרדית שהיא מצונזרת, אתה יודע רק חלק, זו הסיבה מדוע לפני ארבעים שנה יצאתי לדרך, לא יכולתי להסכים עם המציאות ש'המודיע' מחליט את מי כן לפרסם ואת מי לא, אלו קהילות מקובלות עליהם ואלו לא, לא היה אז עיתון חרדי אחר, פתחתי שבועון בשם 'צופר' לאחר שנתיים הוחלף ל'צוהר' ומאז הדרך ארוכה, ארבעים שנה הלכתי במדבר הזה וברוך ה' הקב"ה הצליח דרכי השגתי את מטרותיי, היום יש לכל אחד מקום היכן להביע את דעותיו והיכן להשמיע את קולו, זה לא היה כשיצאתי לדרך

בקרוב אכתוב רשימה על ארבעים השנים מאז התחלתי את עבודתי, השנה ימלאו ארבעים שנה מלאות לעבודת קודש זו, הבלוג הזה הוא חלק מאותה מסכת ארוכה שבה לחמתי למען הציבור כולו, למען שכל יחיד ימצא את מקומו היכן להשמיע את קולו, ולמנוע מן המשתלטים על הציבור את היכולת לסתום פיות

לא היה זה קל, עברתי מכשולים רבים הרים וסלעים, לחמו בי מלחמה שמעטים עברו אותה בחייהם, הייתי הראשון לפתוח את הדרך לעיתונות עצמאית ברחוב החרדי, לפני כן זה לא היה ולקח כמה שנים עד שאחרים יכלו לפתוח עיתונים משלהם, היום אני חוגג את המהפך החרדי אותה רציתי ואותה השגתי

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.