רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 במרץ 2017

כ"ק האדמו"ר הקדוש מויז'ניץ הפתיע את החסידים וצעד לבדו לפנות בוקר ברחוב לתקן את העולמות

מאת ויזניצער

בשעה 05:00 לפנות בוקר הפתיע כ"ק האדמו"ר הקדוש מויז'ניץ את החסידים כשיצא מביתו ברחוב אמרי ברוך כשהוא צועד רגלית לכיון בית המדרש של חסידי ויזניץ ברחוב שלמה המלך בעיר.

עוברים ושבים שניסו להציע לרבי שיקחו אותו, זאת מאחר והלך רגלית, נענו בשלילה. לאחד מהם אמר הרבי בענווה: "איני תלמיד חכם שצריך לשמש אותי, עכשיו בוקר, יש אויר צח, אני מעדיף ללכת רגלית". - למי שראו אותו לא גילה למה קם כל כך מוקדם בבוקר ומה קרה

כשהגיע הרבי לבית הכנסת נתקל בבחורים שעבדו בניקיון בית הרבי לפסח, האדמו"ר הקדוש ביקש מהחסידים שהיו המומים לראותו שיארגנו לו מנין הוא רוצה להתפלל היום מוקדם מן הרגיל.

"אני רוצה להתפלל מוקדם זאת למרות שלא בכל יום אני נוהג להתפלל בנץ, היום, הבוקר, רציתי להתפלל מוקדם", הסביר הרבי ולא גילה למה. יודעי דבר אומרים כי הוא התעורר מוקדם בבוקר לבטל כמה גזירות ולתקן את העולם

ולמרות שמדובר היה בתיקון העולם וביטול כמה גזירות לא רצה הרבי להעיר את הגבאי מפני שלא היו צריכים לו לתיקון העולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.