רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 במרץ 2017

ווארטים


״היזהר משני עניינים: אל תרמה את עצמך, ואל תחקה את זולתך.״
"אם חברך יפגע בך תוכל לשכוח את הפגיעה, אך אם אתה תפגע בחברך, הפגיעה תישאר תמיד בזיכרונך."

*זעם בשס*
כיצד נפגשו היום שוב נתניהו וכחלון ללא הסיוע של דרעי?

שני פסיכיאטרים נפגשים:
שלומך טוב, מה שלומי?

רב גדול מגיע לפגישה עם ביבי ומנשק את ידו בחום. שאל ביבי, כבוד הרב למה אתה מנשק את ידי? אז עונה לו הרב, אתה כמו ספר תורה כל שבוע פרשה אחרת.

איזה אחד נופל על תימני, ואומר לו,
לא אכלתי יומיים ואני מת מרעב, תעשה מיצווה ותביא משהו לאכול,
התימני אומר לו אין בעיה , רק תגיד לי יש לך בעיה עם אוכל מאתמול?
ההוא עונה לו מה פיתאום,
התימני, אז תבוא מחר

המורה: "גד! למה זרקת אבן על בני בהפסקה?"
גד: "הוא התחיל איתי" 
המורה: "אז למה לא פנית אלי?"
גד: "למה?! את חושבת שאת יודעת לזרוק אבנים יותר טוב ממני?"

אב ובנו הגיעו לרופא. האב: "דוקטור, הבן שלי בלע מפתח!" הרופא: "מתי זה קרה?" האב: "לפני כשבועיים..." הרופא: "ורק עכשיו נזכרת לבוא?!" האב: "בעיקרון יש לנו עותק של המפתח והשתמשנו בו כל הזמן הזה, אבל היום הוא אבד

גבר : היי מאמי אני בבית ! תביאי לי מהר בירה לפני שזה מתחיל...
אישה : קח מותק
גבר : תביאי לי עוד בירה לפני שזה מתחיל !
אישה : קח , מה  מתחיל ?!
גבר : תביאי לי סנדביץ' לפני שזה מתחיל !
אישה : קח ! מה מתחיל ???
גבר : את יכולה רק להביא לי משהו לשתות ? מהר, מהר, לפני שזה מתחיל...!!!
אישה : יא חתיכת חוצפן ! מגיע הביתה, יושב ולא עושה כלום, אני כל היום בבית, עובדת בלי סוף ודואגת לך ולך יש רק בקשות!!!!
גבר : הנה זה התחיללל ....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.