רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 26 במאי 2017

המנהל מבעלזא שהשתיק

מאת תלמיד שלוטף על ידי המלמד

אתמול פורסם שהפדופיל אייזיק כהנא תקף לפחות 5 ילדים ושהמנהל אהרן יהודה פרלשטיין​ עושה הכל על מנת לטשטש את הסיפור. "כבר שנה ורבע הוא לא ליטף אף אחד" ניסה אהרן יהודה פרלשטיין לטעון
פרסומים אלו החזירו אותי לשמונה שנים לאחור, להיותי ילד מפוחד בכיתה של אייזיק כהנא הרשע. כולי רוטט מבכי אני מתחנן לאייזיק שיעזוב אותי, אך אייזיק תפסני כתרנגול כפרות והטיח את הראשי בקיר כל תחנוני לא הועילו ואייזיק המשיך להטיח את ראשי, אך הפעם בשולחן קול בכיותי נמוג כלא היה בין שאגות הצחוק של אייזיק. במה "זכיתי" לאלימות שכזאת אתם בוודאי שואלים? כי לא הסכמתי להלשין. לא וזה לא הזכרון היחידי שלי מאייזיק הפדופיל. אני זוכר שיום אחד אייזיק החליט ללמד אותנו איך להתנגב בשירותים כשאין טישו (כן, ללמד ילדים בני 12-11 להתנגב?) "תכניסו את היד שלכם לתוך...."
נחזור למנהל אהרון יהודה פרלשטיין, פרלשטיין אדם אלים שמכה מכות רצח ילדים אם חס וחלילה דיברו מילה בעברית. אני זוכר איך רעדתי מפחד כשהפדופיל אייזיק כהנא לקח אותי למשרד של המנהל האלים וסיפר לו בלהיטות "התלמיד הזה דיבר עברייש" (אהבל מקפיד לא לומר את המילה עברית)
אהרון יהודה פרלשטיין עזב את משחקי המחשב, קם אחוז תזזית מהכיסא ותפסני בחוזקה "אתה העזת לדבר עברית?" טראחחח!! והוריד לי פיצוץ לפנים. "אתה העזת "העזת לדבר עברית?" טראחחח!! עוד אחת.
אהרון יהודה פרלשטיין רשע מרושע, רוצח מתועב כמה כבר קורבנות עזבו את הדת בגללך?  כמו גרינברג ואחרים ילדי חמד שהרסת באלימות שלך!
אייזיק כהנא עד מתי תתעלל מינית בילדים חסרי ישע??!!‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.