רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 באפריל 2018

ווארטים


אתה הולך בקראסטיר, והשאלה הראשונה שכל אחד שואל את החבר כשהוא פוגש, קיימת כבר את מצוות היום לשובע ולא לרזון? ואז שואל אותו החבר, אצל מי מקיימים עכשיו את המצוה ביותר הידור? אצל רובין או פרידלנדער? איפה יש עכשיו בקר?

אחד היה קברן בלילה ומסדר קידושין בערב.. אמרו לו איך אתה משלב את שני הדברים הקיצוניים האלו שמחה ועצב?
אמר להם זה אותו דבר, בלילה קובר אחד אחד בערב שניים שניים....

וארט לכבוד היום אז ככה היה פעם שני ליטוקאת רצו לעבוד על מדת הענוה ישבו ביחד והאחד אומר לשני אני כלום אז השני אומר לא אני כלום וככה מתוכחים עד דהכי והכי הגיע איזה חסיד אחד ורואה תמצב אס הוא אומר להם אני כלום מיד כמו שניהם לא לאאאא רק אנחנו כלום……

'מה קרה לך? למה אתה כל כך עצוב ומיואש'? שאל החסיד את חברו המדוכדך. - 'שלא תדע מצרות. אין לי אשה, אין לי ילדים, אין בית, אין פרנסה, אין בריאות, אין חברים, בקיצור המצב קשה'.. - 'אבל האם אינך יודע מה שרבותינו לימדו אותנו: "אין יאוש בעולם כלל"! עודד החסיד. - 'אוי, זה רק מה שהיה חסר לי. עכשיו גם יאוש אין!'...

איך קוראים לאלו שנוחרים בלילה?שומעים חרפתם ואינם משיבים...

בכלא מעשיהו כל יום מנהל הכלא אומר לכל האסירים:נא לעמוד עד שפמלייות הנשיא,רה'מ,והרב הראשי יצאו....

מה רהמ מכוון באל תביאני לידי מתנות בשר ודם?שכשמישהו ילחץ לו יד שאף פעם לא ירגיש בשר ודם..שתמיד תהיה מעטפה חוצצת...

ונתתי לכם ברכה עד בלי די ר'ת- דולרים ירוקים

שלושה דברים שמפחידים אותך כשיש אותם למישהו אחר ולך לא, בסדר עולה:
1. תמונה פאדחנית שלך
2. פצצה גרעינית
3. ספריי שלג של יום העצמאות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.